Avatar billede klapiolsen Nybegynder
29. november 2010 - 12:33 Der er 6 kommentarer

adwords snippet på ren php-side

Hejsa

jeg har en side med en form til date og den følgende linie
<form action="send.php" method="post" onsubmit="return Form_Validator(this)">

I return Form_Validator(this)er der en lille "tak"-popup

send.php er ren php. Den sender en email og returner til index-siden

er det muligt at putte en adwords-snippet ind her når der hverken er head eller body?

På forhånd tak
Avatar billede jokkejensen Novice
29. november 2010 - 13:29 #1
Mener du analytics ?? - så kig nærmere på "hændelsessporing"

Event tracking.
Avatar billede jokkejensen Novice
29. november 2010 - 13:37 #2
på din side med formen, formoder jeg at analytics.js er loaded..

ved din

alert("Tak for din henvendelse");
_trackEvent("kategori", "handling", "evt label", "evt værdi");
Avatar billede klapiolsen Nybegynder
29. november 2010 - 14:22 #3
analytics.. ups. Jeg har hidtil kun brugt den simple hele snippet ved hver header, (på mit fire siders store site) men jeg vil straks kigge mere på Trackevent
Avatar billede jokkejensen Novice
29. november 2010 - 14:43 #4
ja, du bruger bare samme snippet, når analytics filen er indlæst fra google, kan du kalde _trackEvent()..

Bemærk du først kan "tjekke" det i morgen..
Avatar billede klapiolsen Nybegynder
29. november 2010 - 14:44 #5
Nu har jeg sat det op, og må så vente 24 timer for at se om det virker. min oprindelige plan var at det skulle være et "goal" at nogen sendte mig en besked (jeg ønsker stadig kun popup'en og ingen "tak"-side). kan det mon kombineres med trackevent? -ellers giver trackevent mig nok samme resultat(uden værdier etc som jeg alligevel ikke ville bruge) -derudover kan jeg selvfølgelig også bare tælle de email jeg modtager.
Avatar billede jokkejensen Novice
29. november 2010 - 14:51 #6
Med trackevent behøver du ikke skifte side, det er lidt et krav for at du kan bruge mål (goals). Her tjekkes alene op på url adresse, men med pagetracker._trackEvent() kan du kalde uden at skifte side..