Avatar billede tigerlili Nybegynder
29. november 2010 - 11:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problem med IE

Jeg har en pc med Windows 7, opgraderet fra Vista, og IE 8, det har kørt fint indtil for kort tid siden, hvor jeg af nysgerrighed ville kigge på IE 9 Beta og installerede den.
Så gik der da helt kuk i maskinen, og jeg afinstallerede den så efter et stykke tid.
Men nu virker IE slet ikke. Jeg kan godt komme ind på google, men ikke søge noget får hele tiden beskeden Bad recuest.
Jeg kan også læse nogle af mine emails men ikke gå ind på evt. links, så kommer beskeden igen Bad recuest, eller HTTP 400 error, noget galt med adressen, ikke stavet rigtigt osv osv.
Jeg har prøvet alt muligt for at løse problemet.
Sågar slettet og geninstalleret Windows 7, j3eg har køært spyware programmer, virus programmer, Ccleaner , og min kæreste har også prøvet alt muligt da han er langt bedre til brug af PC end jeg nogensinde bliver.
Jeg bruger nu pt. Google Crome, for andet kan jeg ikke gøre, men jeg skal bruge IE, for jeg deltager i en masse onlinepaneler, konkurrencer, blogs osv. osv, hvor jeg i flere tilfælde kun kan få det vist i IE.
Hjælp, hvad skal jeg gøre. ?
Jeg er ikke god til at forstå det svære PC sprog, da jeg aldrig har haft undervisning er bare en ældre pige, og vi havde ikke computere da jeg gik i skole, men min kæreste kan.
Det er meget meget irriterende.
Håber jeg har forklaret det godt nok
Avatar billede tigerlili Nybegynder
29. november 2010 - 11:25 #1
Gelmete noget. Jeg kan ikke bruge forslag om at bruge Firefox eller andre programmer, da nogle af de ting jeg bruger min PC til kun kan gøres i IE. Svært at forklare.
Avatar billede milter Ekspert
29. november 2010 - 11:33 #2
Måske noget her kan hjælpe:

http://support.microsoft.com/kb/923737
Avatar billede tigerlili Nybegynder
29. november 2010 - 11:49 #3
Nej søgningen plejer at være hurtig. Jeg har prøvet fix it, men jeg kan ikke komme ind på siden, får bare svaret Bad request, eller andre afvisninger, kan ikke komme ind på siden osv osv.
Men jeg må vente med resten til senere når min kæreste kommer hjem, for det er desvære for avanceret for mig. Jeg aner for eksempel ikke hvad Visuel C++ "kørselsfejl" overhovedet betyder. Ej heller nustille.
Ved bare vi har prøvet at fjerne IE, og installere igen, men nu er der helt koks i den derinde. Skriver nu fra Google Crome.
Men som sag,t må vente til min kæreste kan kigge på det for mig.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. november 2010 - 12:28 #4
Det letteste er at lave en systemgendannelse:
Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før du installerede IE9
Avatar billede tigerlili Nybegynder
29. november 2010 - 19:53 #5
Det har jeg gjort, men det virkede ikke, og da jeg slettede det hele og installerede windows 7 igen, kom der jo en ny dato på, så de gamle data var der ikke mere.
Avatar billede tigerlili Nybegynder
10. december 2010 - 01:21 #6
Ved ikke hvor jeg skal skrive dette henne, men jeg har fået email om at svaret er 10 dage gammelt, men jeg har ikke fået kigget på det endnu p.gr. af sygdom, så jeg vil gerne holde tråden åben lidt endnu.
Avatar billede tigerlili Nybegynder
02. januar 2011 - 15:02 #7
Vi har prøvet det hele men, intet af det jeg har fået foreslået har fjernet problemet, så jeg opgiver og må gå til en der måske kan gøre noget ved det.
Men kan en eller anden fortælle mig hvordan jeg får slettet spørgsmålet, jeg kan ikke finde ud af det.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. januar 2011 - 15:29 #8
Du kan ikke slette spørgsmålet, men du kan lukke det.

Send selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer, så er spørgsmål lukket.  :-)
Avatar billede tigerlili Nybegynder
01. marts 2011 - 12:57 #9
Svar