Avatar billede region Nybegynder
26. juli 2001 - 17:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

fordeling af point.

Såfremt man stiller et spørgsmål hvor der spørges om 2 ting og kun det ene besvares kan man ikke tildele point til besvareren udn at give \"fuldt hus\".

dette kan derfor stå åbent alt for længe med mindre man selv også svarer accepterer på avanceret op opretter den anden del af spørgsmålet igen......

Træls...!!!!

http://www.eksperten.dk/spm/92407
Avatar billede Jman Praktikant
26. juli 2001 - 18:03 #1
hvorfor spørger du om 2 ting i éet sp. ?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
26. juli 2001 - 18:04 #2
så må du jo nøjes med at spørge om en ting, eller give \"fuldt hus\"
Avatar billede speedy Nybegynder
26. juli 2001 - 18:21 #3
region>>Du kan bare oprette et svar selv, og så klikke avanceret, og give proaccess 10 points, og dig selv 50 points.

/SpEeDy
Avatar billede speedy Nybegynder
26. juli 2001 - 18:22 #4
ups, havde ikke lige forstået dit andet afsnit.

sorry !
Avatar billede region Nybegynder
26. juli 2001 - 21:42 #5
Måske er dig mig der er dum, men jeg synes da ofte man kunne komme i en situation hvor man spurgte om flere ting i samme spørgsmål.

Eks.

1:
hvis jeg nu gør dit gør maskinen så dat..??
2:
og hvis den gør dat hvad betyder dette så for dut.??

der kunne godt være en ekspert der under punkt 2 svarede at uanset hvad ville det ikke påvirke dut.

get it...!!!:-)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. juli 2001 - 20:57 #6
Ét spørgsmål = ét svar. Så er problemet vel løst. Du må gøre som du selv beskriver i spm.
Avatar billede region Nybegynder
31. juli 2001 - 17:22 #7
Javel...