Avatar billede freddymiss Nybegynder
23. november 2010 - 23:57 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

BlueScreen hjælp!

Har lige købt en ny Packard Bell Bærbar computer i expert, i starten gik det hele fint, men så begyndt den at genstarte når jeg spillede, men det er kun i nogle spil den gør det. >Der popper en blå skærm op hvor der står, at windows er blevet lukket pga. en fejl, og at den gør det for at beskytte computeren.

Spil den gør det i:
WOW
City life
Sims 3

Spil den ikk gør det i:
Warcraft 3
CS

Computer navn: Easy TJ65

Processor: Pentium(R) Duel-Core CPU T4400 @ 2.20 GHz
4GB ram

Systemtype: windows 7 64-bit operativsystem

Grafik/skærmkort: NVIDIA GeForce GT 240M
Avatar billede freddymiss Nybegynder
23. november 2010 - 23:58 #1
Have glemt at fortælle at den nogle gange lukker spillet ned, og så når man åbner det igen flimrer det, og skal så genstarte for at få det til at stoppe.
Avatar billede Jensen DK Novice
24. november 2010 - 07:22 #2
Kan de spil køre i 64 bit?
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2010 - 08:29 #3
Avatar billede freddymiss Nybegynder
24. november 2010 - 22:43 #4
Nej, gik ind på Nividia og checkede for nyeste opdate, og så gav den mig en på 35gb. er det den driver jeg skal bruge?
Avatar billede freddymiss Nybegynder
24. november 2010 - 22:45 #5
har ikk rigtig checked det, men går ud fra at sims 3 og wow godt kan siden de er nye, men Age of empire 3 har der været mange problemer med på win 7.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2010 - 07:53 #6
det er kun en mulighed for at vide om den virker - prøv

husk næsten hver gang der udkommer et nyt spil at tjekke efter nye drivere til graffikkortet
Avatar billede freddymiss Nybegynder
25. november 2010 - 22:53 #7
Har lige hentet og installeret driver, skriver tilbage om en times tid.
Avatar billede freddymiss Nybegynder
26. november 2010 - 01:06 #8
Den gør det samme med den nye driver du gav mig, Tror du det kan have noget at  gøre med hardwaren?
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2010 - 08:15 #9
så må du ind på deres side og kigge

desværre skriver du ikke hvilken version af win 7 64 bit du bruger
så den henvisning jeg laver er til win 7 ultimate 64 bit ok

http://www.packardbell.dk/pb/da/DK/content/download

sådan indstiller du den

http://www.gratisupload.dk/download/52718/

du finder det rette styresaystem under Operating System

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2010 - 08:17 #10
opdater dem alle sammen hvis dine er ældre men især chipset driver

m.v.h
Avatar billede freddymiss Nybegynder
26. november 2010 - 21:58 #11
Ved ikk om det her vil hjælpe men linker deet nu alligevel.

Problemsignatur:
  Navn på problemhændelse:    BlueScreen
  OS-version:    6.1.7600.2.0.0.768.3
  Landestandard-id:    1030

Flere oplysninger om problemet:
  BCCode:    116
  BCP1:    FFFFFA8005BA03E0
  BCP2:    FFFFF88004B46E64
  BCP3:    0000000000000000
  BCP4:    0000000000000002
  OS Version:    6_1_7600
  Service Pack:    0_0
  Product:    768_1

Filer, der hjælper med til at beskrive problemet:
  C:\Windows\Minidump\112610-22854-01.dmp
  C:\Users\Freddich\AppData\Local\Temp\WER-80496-0.sysdata.xml

Læs erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger online:
  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0406

Hvis onlineerklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger ikke er tilgængelig, kan du læse den erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger, som er offline:
  C:\Windows\system32\da-DK\erofflps.txt
Avatar billede freddymiss Nybegynder
26. november 2010 - 22:37 #12
Nu er de opdateret, men chip driver vil ikk installere, den siger at jeg ikk møder mindste kravene, og det burde være den rigtige driver. Har win 7 home prem 64bit.
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2010 - 08:30 #13
det burde være denne her

http://www.packardbell.dk/pb/da/DK/content/model/LX.BDD02.017

du skal kigge efter en chipsewt driver

http://www.intel.com/support/chipsets/sb/CS-029319.htm

det bør være denne her til intel gm 45

men er lidt yvivl ås prøv denne vej først

http://www.intel.com/support/detect.htm?iid=dc_spotlight_home1

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2010 - 08:33 #14
chipset driver

men er lidt i tvivl så prøv denne vej først
skulle der have stået
Avatar billede freddymiss Nybegynder
28. november 2010 - 10:33 #15
så er den installeret, men den var godt nok ikk særlig stor, men prøver det lige ad.
Avatar billede freddymiss Nybegynder
28. november 2010 - 22:39 #16
Når men det ser ud til at virke, ellers har jeg bare haft en heldig dag (: Tak for hjælpen post lige et svar så du kan få points.
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2010 - 07:45 #17
ok men det er ikke altid chipset
det kunne have været utrolig mangge andre ting.

m.v.h