Avatar billede sifat Nybegynder
22. november 2010 - 22:42 Der er 8 kommentarer

Film Hakker når man har opladeren sat til bærbaren any clues ?

Hej alle eksperter der ude!

jeg er skide irriteret over den "fejl" min bærbar har det drejer sig om en Acer Aspire model 8943G med følge Specs:
Intel Core i5 450M 2,26 GHz, 4GB Ram, Ati Mobility Radeon 5850 GFX og 500 GB HDD.

mit problem er at når jeg bruger min HDMI udgang til at se film på, så når jeg bruger lyden fra tv'et så vil der med jævne mellemrum forekomme et lille hak hvor lyden og billedet fryser i et halvt sekund, og sådan forsætter det bare.. virker helt fint hvis jeg bruger mine computer højtaler!!! det sjove er at den ikke gør det hvis jeg ikke har mit strømstrik sat til ? har prøvet at ligge mit HDMI og Strømstik langt væk fra hinanden, men intet af det hjælper på mit problem..

Håber der er nogen der ude der kan forklare dette da det virkelig er underligt!!!

Mvh Khin
Avatar billede kop Nybegynder
22. november 2010 - 23:21 #1
Prøv at se under powersavings om ikke din comp står til lav ydelse når den er på lader.(L.O.L det gjorde min og det ændrede jeg bare så virkede den uden blinks
Avatar billede sifat Nybegynder
23. november 2010 - 00:32 #2
den er på høj ydeevene med min lader sat til det samme er den os uden lader :S
Avatar billede Steffen1503 Nybegynder
23. november 2010 - 01:50 #3
Går ud fra det er Vista / Windows 7 du kører med når du kan fortælle hvilken ydeevne den kører med.

Følg denne liste, og det burde afhjælpe dit problem.

1. Fjern laderen - Gå under strømnstyring og slå den til "balanceret"
2. Indsæt laderen - Gå under strømstyring og slå den til "høj ydeevne"
3. Tryk på "rediger indstillinger for strømstyringsplan" (Under højydeevne)
4. Tryk på "Skift til avancerede strømstyringsindstillinger"
5. Kig om indstillingerne under "PCI Express" og "Størmstyring for processor" samt under "Multimedieindstiliinger -> Når der afspilles Video" står som du ønsker.

Du kan hurtigt se om de står korrekt for dit vedkommende.

Afhjælper det ikke med det samme bør du nok lige genstarte så Windows læser de nye indstillinger fra registeret.

Har selv haft problemer med min bærbar, som er mindre kraftig end din, og dette afhjalp mit problem.

Med Venlig Hilsen
Steffen
Avatar billede sifat Nybegynder
23. november 2010 - 16:37 #4
Hej Steffen jeg har været kigget, og gjort det du skrev. det hele står på maksimal ydelse når strømmen er slået til :S så der bliver ikke sparet på noget jeg forstår det virkelig ikke..
Avatar billede Steffen1503 Nybegynder
24. november 2010 - 00:45 #5
Okay det lyder virkelig irriterende.

Jeg synes selv din problemstilling lyder interessant så jeg vender tilbage når jeg har undersøgt sagen mere, hvis jeg vel og mærke kan finde en løsning på det..

Med Venlig Hilsen
Steffen
Avatar billede sifat Nybegynder
26. november 2010 - 15:13 #6
ku være lækkert hvis der fandtes en løsning! da jeg rejser til østen i morgen i 3 uger så er jeg nok inaktiv i den periode..
Avatar billede kop Nybegynder
15. november 2012 - 08:57 #7
klummm
Avatar billede kop Nybegynder
11. marts 2013 - 18:01 #8
haj der