Avatar billede ea1 Novice
22. november 2010 - 18:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Virtuelt drev

Jeg har anskaffet mig en NAS, og nu vil jeg gerne oprette et drev på min MAC, som henviser til severen; men hvordan?
Avatar billede 2Mida Praktikant
22. november 2010 - 18:26 #1
Hvilken NAS er det?

Det er nok ikke virtuelt drev du skal have fat i, men logisk drev eller partition på NAS'en.
Avatar billede ea1 Novice
22. november 2010 - 19:37 #2
NAS210j. Jeg ønsker at kunne lagre mine data direkte på min NAS; det kan godt være, at det kaldes et logisk drev.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2010 - 19:57 #3
Når du åbner din NAS, må du have nogle drev.
Så er det vel bare at oprette genvej til disse drev?
Avatar billede 2Mida Praktikant
22. november 2010 - 20:45 #4
Kender ikke lige en 210, men følger der ikke noget software med, en File Server Manager e. lign, der kan oprette en shared folder og hvor du sætter rettigheder?

http://forum.synology.com/wiki/index.php/Managing_the_File_Server_Abilities_of_the_Synology_System#How_to_Create_a_Shared_Folder_on_the_Synology_System
Avatar billede ea1 Novice
20. marts 2011 - 09:04 #5
Jeg lukker spørgsmålet og arbejder videre med sagen