Avatar billede Jim Rasmussen Novice
22. november 2010 - 09:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Typografi eller andet

Hej :)

Dette site har været oppe i næsten et år nu. og jeg er selv ret godt tilfreds med det.

Kunne dog godt bruge nogle andres øjne på det. Hvad syns i? Er der noget i typografien der kunne optimeres, eller i designet? (:

de 200 point bliver delt ud mellem de bedste svar hvis man kan det. :)
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
22. november 2010 - 09:50 #1
ehm .. hvilket site ?
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
22. november 2010 - 10:03 #2
Hov haha :b

Sitet er her --> www.d-zig.com. står også på min profil
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
22. november 2010 - 10:04 #3
linket virker ikke. tag det her --> www.d-zig.com
Avatar billede BrianCsection Nybegynder
22. november 2010 - 10:10 #4
first impression: rodet... det er ikke umidelbart tydeligt hva det er for at site, hva sælges der? og hvis der sælges noget, så mangler der noget "call-to-action" så man tydeligt med det samme kan se hvad det er man skal gøre og hvor man skal klikke hen.
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
22. november 2010 - 10:49 #5
Hmm. har læst lidt på "Call to action". og ja! Kan se hvad du mener. :) tak for det, gav mig nogle ideer til forbedring af siden.

Men kan du definere "rodet" hvad er det der er rodet?, kan se hvad du mener. Men kan ikke umiddelbart se hvor "Roden til rodet" ligger? :)
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
22. november 2010 - 18:59 #6
Den er lidt død den her tråd? :s
Avatar billede BrianCsection Nybegynder
23. november 2010 - 09:03 #7
Min første tanke da jeg kom ind på din side var: hvad er det for en side? bliver der solgt noget eller er det et showcase.

grunden til jeg synes det er rode, er at forsiden ikke har funktion som forsider skal have. Hurtigt overblik og oplysning om hvad der sker på resten af siden.

De 2 menuer i toppen forvirrer, den nederste af dem synes jeg hører til i bunden, hvor du allerede har noget kontakt info. Så der er dobbelt konfekt dér.

ja, det var lige kort om min umidelbare opfatning af sitet :)