Avatar billede Mortilto Nybegynder
20. november 2010 - 10:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PS3

Hejsa.
Jeg har to drenge som begge har en PS3... Kan de ikke spille mod hinanden hvis de har det samme spil???? Begge er selvfølgelig tilsluttet det samme netværk, men har det noget at sige?
20. november 2010 - 10:49 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
http://www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
20. november 2010 - 15:40 #2
Det kommer jo an på, hvilket spil der er tale om. Det er ikke alle spil, der understøtter multiplayer.

Hvis du kigger bag på spilleæsken, så vil der stå Network players i en af de små firkanter, hvis man kan spiller over netværket.

Hvis der gør dette burde de uden problemer kunne spille sammen eller mod hinanden alt efter, hvad spillet understøtter. Hvis de er tilsluttet internettet, så er det ligemeget om de er på samme netværk.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
20. november 2010 - 15:45 #3
Og altså, de skal jo begge lave en bruger på deres playstation. Denne bruger skal registreres. Hvis de prøver at gå online, så beder den automatisk om dette. Der skal bruges en email for at registrere en bruger.

Efter de har oprettet en bruger, så skal de tilføje hinanden som venner. Det gøres under venner, hvor man kan tilføje et id. Her skriver man bare den andens brugernavn. Dernæst popper der en besked op hos den anden, som skal accepteres.
20. november 2010 - 16:38 #4
Ref #2+3 -> Bemærk #1 bemærkningen...
Avatar billede Mortilto Nybegynder
20. november 2010 - 20:06 #5
Hej alle...

1000 tak for hjælpen...
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
21. november 2010 - 12:34 #6
#4

Jeg er altså uenig i at man ikke kan hjælpe, fordi det er den forkerte kategori. Hvad nytter det at lukke spørgsmålet blot for at flytte det? Det vil jo stadig ligge her alligevel uden svar.