Avatar billede kasbas91 Nybegynder
19. november 2010 - 22:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hej jeg har et problem.. Skal bruge en vurdering for hvad der kan laves om og gøres bedre.

Hej allesammen..

Jeg er i gang med et skoleprojekt, som er et cms...

Jeg er igang med mit billedegalleri..

Men jeg syntes det virker meget uoverskueligt..

Så kunne godt bruge at få nogle andre øjne på det..

http://prowcms.prowdesign.dk/prowcms/index.php?s=10

Skriv endelig hvis det er noget i ikke forstår..

TAK !
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
19. november 2010 - 23:19 #1
Hvad viser status?

Der er umiddelbart for mange oplysninger på siden imo. Har man virkelig .behov for at se, det som står i parantes? Altså fx. størrelse i alt. Kunne man ikke forestille sig, at det kun skulle vises når muses er over?

Jeg ville nok lave nogle visuelle ikoner istedet for "Rediger" og "slet". Men det kan også godt gå bare med tekst.

Man kunne give mulighed for at folde mapperne sammen. Man er jo så vant til at have den mulighed, at mange nok forventer at kunne det.
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
19. november 2010 - 23:42 #2
Ja, men jeg har kigget på det med at kunne folde mapperne sammen med jquery eller lign..

Men jeg kan bare ikke finde ud af det, når det er dynamisk istedet for statisk.. ;P

Fordi jeg syntes det ser meget rodet ud...
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
20. november 2010 - 17:13 #3
Læg et svar emfr08ab ;P
Avatar billede mikaelch Novice
15. december 2010 - 11:14 #4
jeg kan ikke se andet end der er log ind til bruger navn og kode ord ?
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
28. december 2010 - 17:27 #5
Jeg lukker og tak..