Avatar billede valsbol Seniormester
16. november 2010 - 21:20 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

windows 7 viser et diasshow, men hvor kommer det fra?

Når min nye PC med Win 7 har stået nogen tid begynder der pludselig et meget avanceret diasshow, som bruger alle mine billeder i fotofolderen. Avanceret ja det viser små billeder over hele skærmen i sort hvid og så udvælger det et af billederne som sættes i centrum og blæses op stadig i sort hvid men pludselig toner alle farverne frem. JEg har prøvet med forkskellige pauseskærme for at se, om det var der det kom fra, men jeg har ikke fundet ud af noget. HVem kan fortælle mig  hvor det fine diasshow kommer fra som Win 7 automatisk starter
Avatar billede vejmand Juniormester
16. november 2010 - 21:25 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
16. november 2010 - 21:53 #2
Hmmm, du bør kigge lidt på alle dine åbne spørgsmål: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/valsbol
Avatar billede valsbol Seniormester
16. november 2010 - 22:50 #3
JEg har gennemset den video, men jeg tror ikke det er det slideshow der kommer automatisk fra Win7 selv.
Avatar billede valsbol Seniormester
16. november 2010 - 22:58 #4
HAllo Vejmand. JEg har prøvet at kikke i hjælp til experten for at finde ud af hvordan jeg skal gøre. JEg kan ikke se det. Der står jo ikke accepter nogen steder. Og selvom jeg klikker på Skriv et svar i din rubrik så gør det ingen forskel, der står bare skriv et indlæg. en anden skrev at jeg skulle klikke på hans brugernavn for at tildele point. Men så kom jeg bare ind på hans profil. JEg har gennemset mine spørgsmål og fundet ud af , der er en grå bolle ved dem, der afsluttet og en gul ved de andre. Men så kommer jeg ikke videre.
Når der er kommet et svar som du kan bruge, så klikker du ud for selve svaret i boksen "Acceptér dette svar". Derefter accepterer du svaret i den boks som dukker frem.

Jeg kan ikke se en boks accepter dette svar?
Nu har jeg sikkert misbrugt din tålmodighed med mine skriverier. Det beklager jeg
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. november 2010 - 23:07 #5
Her er en vejledning til pauseskærm.
http://img44.imageshack.us/img44/3020/pauseskrm.png
Avatar billede vejmand Juniormester
16. november 2010 - 23:35 #6
Med hensyn til at lukke spørgsmål:

Du kan kun lukke spørgsmål, hvor der er lagt et "Svar".
Hvis du har fået hjælp i et spørgsmål, men sendt som kommentar, bér du hjælperen om at sende et "Svar".

Du lukker herefter spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.

Hvis spørgsmålet er "død" uden hjælp, sender du selv et "Svar", som du efterfølgende accepterer.
Du laver et "Svar" ved at flytte den lille prik lige over boksen du skriver i.

Og så lige farver:
Grå bolle: Spørgsmål uden svar
Gul bolle: Spørgsmål med svar, men ikke accepteret endnu
Grøn bolle: Lukket spørgsmål (Svar er accepteret)
Avatar billede vejmand Juniormester
16. november 2010 - 23:42 #7
I f.eks. dette spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/818074 har hjælperen sendt allerførste indlæg som "Svar".
Det er den du skal acceptere......
Avatar billede valsbol Seniormester
17. november 2010 - 10:30 #8
Tak for dit billede. Og tak for hjælpen
Avatar billede valsbol Seniormester
17. november 2010 - 10:31 #9
Tak for dit billede og tak for dit svar
Avatar billede valsbol Seniormester
17. november 2010 - 10:35 #10
Det var da Poko1 der skulle have point??, men hver gang jeg klikkede under Skriv et svar under hans navn så blev det forkert!!
Avatar billede valsbol Seniormester
17. november 2010 - 10:39 #11
Nu har jeg klikket på vejmands rubrik skriv en kommentar, men jeg kan ikke se, at det er Vejmand jeg skriver til. Jeg vil gerne bede poko1 om at sende et svar, så jeg kan få lukket denne tråd.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. november 2010 - 13:18 #12
Det er for sent nu, du har lukket tråden ved at acceptere dit eget svar.
Send altid egne indlæg som kommentar, og ikke som svar.
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. november 2010 - 13:26 #13
Så er det jo perfekt jeg modtager ingen mail fra E. men jeg samler heller ikke point så glem det bare! :-)