Avatar billede ulleri Nybegynder
14. november 2010 - 06:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

2 x xp

Har netop sat en extra hd i en pc, hvor den nye gerne skulle kunne boote og naturligvis indehode styresystem. Den gamle skal blot være en data-disk. Jeg har slettet styresystemet på den gamle.
Ved opstart spørger den pænt om hvilket af de 2 xp der skal bruges og efter 30 sek vælger den så den øverste som er den nye.
Jeg mener den stadig booter fra den gamle, idet den slet ikke booter hvis jeg frakobler den gamle. Den siger at ntdlr mangler og når jeg så kobler den gamle til igen kører det. Jeg har i start & genoprettelse slettet en linie så den ikke spørger, men den booter jo stadig fra den gamle.Øhh????
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2010 - 07:31 #1
Avatar billede fromsej Praktikant
14. november 2010 - 08:16 #2
Hvis den gamle sidder som "C" drev, så booter den derfra, det kan du ikke ændre.
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2010 - 09:10 #3
Du skal ind i bios. og sætte det så den booter fra den rigtige harddisk.
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2010 - 10:09 #4
Avatar billede ulleri Nybegynder
14. december 2010 - 07:39 #5
Beklager....Jeg kan ikke acceptere svar fordi der ikke er en boks eller lign. hvor jeg kan gøre det...
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2010 - 08:11 #6
du skal bede den der hjalp dig lægge et svar du accepterer

jeg lægger et men hvis det er forkert ser du bort fra det

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1