Avatar billede Slettet bruger
11. november 2010 - 22:45 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 professional mangler cd, men har cd key.

Hej eksperter
Jeg ville høre om nogen af jer kender et sted hvor man kan hente Windows 7 professional til 30 dage, det er pga. jeg har fået smidt min cder væk, så har kun cd keyen, så kunne man bare hente en Windows 7 professional til 30 dage og indtaste cd keyen,

tak på forhånd.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. november 2010 - 23:14 #1
http://techpp.com/2009/11/11/download-windows-7-iso-official-direct-download-links/
Kan dette løse dit problem?
Kender ikke siden, og genemførte ikke download skal siges.

Prøvede at trykke på download af 32 bit pro 7, og der stod at filen fyldte 2,3 GB. Skulle det passe med den rigtige størrelse mon?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. november 2010 - 23:19 #2
64 bit versionen fylder 3 GB.
Håber det er noget du kan bruge.
Husk at scanne indhold, når det er downloadet for at kontrollere det før brug.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2010 - 23:27 #3
Jeg er ikke meget for at downloade på den side,

men jeg søgte lige på nettet og så at man kunne lave en "all in one windows 7" hvis man har windows 7 ultimate, den cd har jeg, (fra min arbejds computer), dog er windows 7 pro til min bærbar som jeg skal reinstalls som nævnt,

men at man kunne lave en "aio af windows 7 ultimate" på en cd, kender du noget til det :)?
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2010 - 00:11 #4
Jeg har lige downloadet Win7 pro 32bit fra ovennævnte link. Det gik hurtigt ca. 2.2 MB/sek. Avast free fandt ingen trusler. Men derfor kan der jo godt være noget? Og med mindre man downloader direkte fra Microsoft, er der altid mulighed for "snavs"
Jeg skal bare bruge den til legetøj, på min anden computer, har ingen nøgle.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2010 - 01:42 #5
win7 pro kan kun installeres på Engelsk. Og linket til Ultimate virker ikke.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2010 - 01:55 #6
Vil det så sige at det er bare en trail?
men det er osse kun windows 7 pro jeg mangler,
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2010 - 02:05 #7
Nu har jeg ikke installeret endnu, men så vidt jeg kan se, er det en retail. Jeg prøvede at opgradere, men det kunne ikke lade sig gøre, fordi min XP pro er Dansk og win7 pro er Engelsk.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2010 - 02:25 #8
Nu er der sgu kuk i Eksperten igen:( Jeg har modtaget #6 tre gange.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. november 2010 - 07:19 #9
Ring til Microsoft kundeservice, de kan sikkert hjælpe med en ny CD:

http://www.microsoft.com/danmark/om/kundeservice.aspx
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2010 - 20:00 #10
Jeg har installeret den win7 pro, og den kører fint.
Har scannet med Avast free og Panda online antivirus, samt Malwarebytes. Intet skadeligt blev fundet.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2010 - 20:54 #11
Håber jeg kan skrive nu, (kunne jeg ikke igår)

og det var en retrail? på nogle dage :) ? og ikke en færdig aktiveret/cracked?
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2010 - 22:00 #12
Ja det er en retail, man skal have en product kode.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2010 - 22:29 #13
Jamen, det vil jeg så prøve, har en product key, men prøver lige at hente den og så vender jeg tilbage, - pga. du hold øje og har afprøvet det, vil jeg gerne give dig pointene (og gerne flere end 60 da du install det og brugte tid på dette) men som sagt, jeg henter den lige og prøver at install den.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2010 - 23:06 #14
Tak for tilbudet,men jeg samler ikke på point:)
Desuden var det jo 220661 som lagde linket, som jeg slet ikke kendte, så point bør vel gå til ham.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2010 - 23:38 #15
Ja, rigtig nok :)
men burde stadig give dig nogle, men de ryger da bare til ham :)
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2010 - 00:13 #16
Ok husk at bede ham om at lægge et svar:)
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2010 - 03:21 #17
Jeg har prøvet at installere IE9. Det kunne ikke starte op.
Prøvede 2 gange med afinstallation ind imellem.
Efter afinstallation af IE9 fungerede IE8 dog udmærket igen.
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2010 - 12:44 #18
Er det lukketid?
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2010 - 21:00 #19
Afmelder overvågning.
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2011 - 19:08 #20
220661 læg et svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. marts 2011 - 16:00 #21
Undskyld det sene svar men jeg skal ikke have point her.

Har fået at vide på en intern mail at det link jeg har henvist til strider mod reglerne for brugen af eksperten.

Kan dog ikke lige se det da det ikke er en torrent jeg henviser til.

Og har spørger en købt licenskode til pc kan jeg ikke se det er et problem.
Jeg vil sammenligne det her med at vedkommende låner en af en kammarat og bruger sin egen kode.

Men nok om det, jeg ønsker ikke point fra denne tråd og beklager hvis jeg er gået over grænsen.
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2011 - 20:22 #22
Bump