Avatar billede ninjatheo Nybegynder
11. november 2010 - 13:20 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

køb af "ny" pc

Hej.

da jeg ikke vil give al verden for en pc, men jeg skal spille på den har jeg være inde og kigge efter en brugt.

Jeg har fundet denne som jeg kan få for 2500 kr.

Processer: Amd Phenom 9650 Quad-core processor

Motherboard: MSI K9N2 SLI Platinum Socket AM2 ATX
Motherboarded har mulighed for at benytte to grafikkort for at yde den bedst mulige grafik. Grafikkortet som er i denne kan også benytte det.
Grafikkort: NVIDIA® GeForce® 9600 GT.

550W gamer strømforsyning, for optimeret performance.
Der er ligeledes indtalleret en justerbar CPU blæser.
2 gange cd-rom drev, hvor det ene er et brænder drev.
Der ligger en 600GB Harddisk

Er den noget ved? jeg har set benchmark på både cpu og grafikkort og der klarer de sig ganske udemærket.
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. november 2010 - 13:25 #1
Velkommen til eksperten. Det er ikke tilladt at oprette dobbeltspørgsmål, så luk venligst dette eller det andet du har oprettet. Det lukkes ved at du lægger et svar og accepterer det.
Avatar billede ninjatheo Nybegynder
11. november 2010 - 13:36 #2
således.

kan du så ikke hjælpe mig med dette køb? ..

Jeg har ikke et krav at den skal kører toppen af pubben, men bare sådan rimelig .
Avatar billede kimtheman Novice
11. november 2010 - 13:40 #3
Ved:
Skriv et indlæg
Kommentar (til forslag)
Svar (til løsninger og pointgivning)
Der trykker du på svar. Og skriver noget og derefter kan du acceptere svaret.

Pc lyder fint ja.
Men fatter nu ikke du ikke spare lidt mere. For brugt er % garanti og smutter grafikkortet/ bundkortet/ processoren eller lign. Så bliver det måske en dyre løsning.
Avatar billede coderdk Praktikant
11. november 2010 - 13:46 #4
Ja, det er lige før jeg hellere ville købe en PC som denne: http://www.fcomputer.dk/Systemer/Foeniks_Computer_Intel_Allround_PC
Jeg ville spare lidt mere sammen, og købe en der måske koster 1.000,- mere og få en rigtig god en :)
Avatar billede ninjatheo Nybegynder
11. november 2010 - 13:50 #5
Nu har jeg lige været inde og kigge benchmarks for både cpu og gfx for

http://www.fcomputer.dk/Systemer/Foeniks_Computer_Intel_Allround_PC

og der har den jeg har fundet scoret bedre på begge hardware. Er det mest pga garantien i fraråder det ?
Avatar billede coderdk Praktikant
11. november 2010 - 13:58 #6
For mit vedkommende ja - Men jeg ville spare lidt mere sammen :)
Avatar billede coderdk Praktikant
11. november 2010 - 13:58 #7
Hvor gammel er maskinen du kigger på?
Avatar billede ninjatheo Nybegynder
11. november 2010 - 14:05 #8
den er ca 1 år gammel
Avatar billede coderdk Praktikant
11. november 2010 - 14:15 #9
Det kan være du skal tage chancen? Det lyder da som en udemærket maskine til prisen.
Avatar billede ninjatheo Nybegynder
11. november 2010 - 14:31 #10
Tror jeg også jeg vil prøve. flere penge er det jo heller ikke :)

men mange tak for hjælpen alle sammen.
Avatar billede ninjatheo Nybegynder
13. november 2010 - 13:08 #11
,
Avatar billede kimtheman Novice
13. november 2010 - 14:50 #12
´Det er jo ikke meningen man skal tage point selv, men dele dem ud på dem der har brugt tid på at hjælpe dig.
Avatar billede ninjatheo Nybegynder
13. november 2010 - 18:56 #13
Jeg vil også hjertens gerne dele de point ud, men de har alle svaret som kommentar, og ikke som svar. så jeg vidste ikke hvordan jeg skulle give dem point.
Avatar billede kimtheman Novice
13. november 2010 - 20:19 #14
Ved at bede dem om at ligge et svar.