Avatar billede Marci Nybegynder
11. november 2010 - 11:34 Der er 6 kommentarer

Genskabe partition

Hej
Jeg har desværre mistet min lille skjulte partition fra windows 7
Den hvor den sætter boot system filer, bootmgr og mappen boot
Kan jeg på nogen måde genskabe den uden at skulle installere win 7 igen og miste alt?
Avatar billede milter Ekspert
11. november 2010 - 11:50 #1
Har du problemer med computeren, eller kan du bare ikke finde partitionen?
Avatar billede Marci Nybegynder
11. november 2010 - 13:57 #2
Jeg har kvajet mig stort.
Ville lave en partition så jeg kunne køre 2 styresystemer
da jeg brugte mit partitions-program troede jeg jeg havde lavet en lille ekstra partition " den skjulte win 7 boot", så den slettede jeg da jeg ikke vidste det var en win 7 brugte til at boote.
nu kan min win 7 ikke starte uden den
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2010 - 14:05 #3
ved ikke om den kan men er vel et forsøg værd

http://www.sevenforums.com/tutorials/681-startup-repair.html
Avatar billede 220661 Ekspert
11. november 2010 - 16:14 #4
Kender ikke selv denne her:
http://www.easeus.com/partition-recovery/
Er der nogen der har erfaring med dette program?
Avatar billede Marci Nybegynder
13. november 2010 - 11:18 #5
Der er desværre ikke noget der virker.
Tak for indsatsen
jeg installerer win 7 forfra
Avatar billede 220661 Ekspert
13. november 2010 - 11:29 #6
skulle du ikke lige prøve denne først, før du siger endelig farvel til data.
http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk
Dette program har jeg hørt om her på sitet, men må erkende jeg ingen erfaring har selv.