Avatar billede jiltedace Nybegynder
10. november 2010 - 12:00 Der er 2 kommentarer

Problemer med spil på PS3...?

Hey...

Håber der er nogle lidt mere teknisk begavede hoveder der kan hjælpe mig... Jeg spiller COD Black ops med en 6-7 venner og vi har store problemer med at joine hinanden online!??... Der er en af drengene som vi ALLE kan joine, men hvis ikke han er host har vi problemer med at joine hinanden. Har hørt noget om at man skal konfigurerer sin router og åbne nogle forskellige porte??? Har også hørt noget om at PS3eren skal indstilles til noget NAT2 eller noget??? Nogen der kan hjælpe...

Jeg har internet fra cybercity, så jeg har en router fra dem, som har ET kabel der køre videre til min trådløse router, som derfra fordeles ud til de forskellige enheder jeg har - PS3eren er sat til den trådløse router via kabel og IKKE trådløst...

Håber at nogen kan gøre mig klogere, vær gerne meget pædagogisk, netværksopsætning er absolut ikke noget jeg forstår mig på!

Tak.. :)
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
10. november 2010 - 12:08 #1
Det er noget med at i andre skal åbne en port i jeres router.

Fra routeren skal der åbnes en port, hen til playstationens ip-adresse.

Jeg ved ikke hvilken port det er, men det ved google :p
om det er forskelligt fra spil-spil aner jeg nemlig ikke..
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
10. november 2010 - 12:08 #2
Det var ikke meningen det skulle være et svar - jeg beklager!