Avatar billede Gimhle Novice
10. november 2010 - 09:32 Der er 1 løsning

Mail videresendt fra Google til Outlook 2007

Hej!

Jeg har et problem som jeg ikke helt "har styr på" :-)

En mail med tekst i brevhovedet (som indeholder øæå) har jeg modtaget på min
Google mailkonto (xxx@gmail) som tømmes i Outlook 2007. Overskriften i
emailen (brevhovedet) ser rigtigt ud hvis jeg går ind på Google-kontoen, men
når mailen "tages ned" med Outlook 2007 (IMAP4) "skriver" den ikke dansk
længere. Der kommer altså "?" i stedet for "ø". Kan en eller anden give et
bud på, hvad det er der er problemet ?

På forhånd. Tak!!!
Peter
Avatar billede Gimhle Novice
11. januar 2011 - 09:58 #1
Jeg har droppet at bruge min Google konto til at videresende fra!