Avatar billede Dan Hansen Juniormester
09. november 2010 - 22:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

menu forsvundet og blanke print fra IE8

Hejsa.

(Fakta, Windows Vista Home Premium service pack 2 + alle opdateringer)

Jeg håber nogen kan hjælpe her.
Jeg holder en pc vedlige for min moster og disse 2 fejl er nu dukket op:

1:
Menu linjen med Filer, Vis, Funktioner mm. er ikke længere at se i Explorer - altså Denne computer.

2:
Når vi printer fra Internet Explorer (IE8 installeret), printer den blanke sider - ved tryk på Vis Udskrift, er dette også blankt, og nederst på eksemplet, viser den, at stigen den har printet ud fra er:
file://c:\Users\GURLIG~1\AppData\Local\Temp\Low\R2Q0JP7I.htm

Ved søgning på nettet, har jeg kunne finde andre der har lidt samme problem, hvor de skriver at \Low\ mappen ikke var at finde i Temp mappen i stien - nogle har bare oprettet mappen og så virkede det - men det gør det ikke for mig :(

Nogen der har nogle gode ideer - ALLE andre programmer som hun normalt bruger, Adobe PDF, Word, e-mail - der printer vi fint ud!

Håber i kan hjælpe!
Avatar billede Jensen DK Novice
10. november 2010 - 07:20 #1
1. øverst til højre står der funktioner, klik på den,gå ned til værktøjslinier, det nye vindue der kommer frem sæt flueben ved menulinie.
2. virker hos mig så jeg kan ikke fejlsøge.
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
10. november 2010 - 15:27 #3
Silbidor >> tror ikke der er noget jeg kan bruge på den side!! Min printer ka godt printe fra alle andre programmer, på nær altså internet browser. Og preview er også tom i browseren!!
Avatar billede Jensen DK Novice
11. november 2010 - 07:22 #4
Det var en mulighed, kommer det ikke nærmere end du kan afindstallere IE8 og derefter prøve om det virker i IE7 det er den som kommer frem når IE8 er væk, du kan derefter bare indstallere IE8 igen.
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
30. januar 2011 - 23:56 #5
Det endte med at maskinen blev helt gen-installeret og så lige opgraderet til windows 7 i stedet for.

Nu kører den som en drøm.