Avatar billede relaxation Nybegynder
09. november 2010 - 20:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mit tv hakker. Hjælp.

Jeg har surfet rundt efter en løsning på mit problem.

Jeg har sat min pc til tv'et med hdmi kabel. Der vises en klon af pc skærmen perfekt.
Problemet er når jeg åbner programmer, vinduer og især video filer(mkv, avi og divx)at skærmen begynder at hakke. dvs. skærmbilledet forsvinder og tv'et bliver sort. Derefter kommer skærmbilledet tilbage for en kort stund. Når jeg åbner enten vcl eller media player og skal afspille mkv eller avi forbliver skærmen sort.

har windows 7, 64 bit.
grafikkort: nvidia geforce gtx 460
TV: sony bravia kdl-46d3500

Nogen der kan hjælpe???
Avatar billede lordsasa Nybegynder
10. november 2010 - 17:47 #1
Prøv at skifte dit hdmi stik. Det kan være det hjælper.
Avatar billede relaxation Nybegynder
10. november 2010 - 21:20 #2
Hdmi kablet er helt nyt og problemet kommer først når jeg afspiller video filer i WMP eller VLC. Det konkluderer jeg som at kablet virker som det skal.
Avatar billede Steffen1503 Nybegynder
23. november 2010 - 01:58 #3
Hejsa

Du skal ind i menuen på dit tv og sætte "just scan", "per pixel mapping" eller lignende til, det hedder noget forskelligt hos hver producent.

Så snart det er slå til, forsvinder dit problem - Havde samme problem med mit Phillips fjernsyn når jeg tilsluttede min bærbar.