Avatar billede ITnybegynder Nybegynder
08. november 2010 - 16:51 Der er 3 kommentarer

Skærmbilled kommer kun frem kort

Hej Folksens.

Jeg er løbet ind i et problem med en af mine skærme, en BenQ fladskærm.

når jeg sætter strøm til så kommer der kun et billed frem i meget kort tid, og hvis jeg tænder og slukker på skærmen viser den også billed i meget kort tid, jeg har prøvet at sæt den som primær og sekundær jeg har haft den alene sat til kun, men det er samme resultat hver gang.

nogen der har en idé om hvad der kan være galt ?
Avatar billede ITnybegynder Nybegynder
08. november 2010 - 16:53 #1
opdatering, jeg nåede lige at se hurtigt hvad den skrev i en blå boks på skærmen "input: D-sub"
Avatar billede peterjohn Nybegynder
08. november 2010 - 21:01 #2
Har du prøvet at trykke "menu" og ændre "input: DVI"?
Avatar billede ITnybegynder Nybegynder
09. november 2010 - 07:42 #3
jeg kan ikke få menu frem på den, men jeg tror jeg har fundet problemet, der var en revne i p-two kablet