Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
07. november 2010 - 20:25 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Temaer til google chrome

Hejsa Eksperter

hvad i hvordan man kan lave sine egne temaer til google chrome

er der et program man kan designe det i og den sæl laver rasten når men gemmer det eller skal man programmerer det jeg ved indet så håber i gider hjælpe

Mvh
Sunshine - Michael
www.discsunshine.dk
Avatar billede webweaver Praktikant
07. november 2010 - 20:29 #1
Øhm, kan du prøve at forklare dig lidt bedre? Har lidt svært ved at forstå hvad du helt ønsker. Sit eget tema? Tænker du på farver og design af selve Google Chrome browseren, eller tænker du på noget hjemmesidemæssigt vist i Chrome?
Avatar billede klaudi Ekspert
07. november 2010 - 20:44 #2
How to Create and Install Your Own Custom Themes in Google Chrome

http://tinyurl.com/23d8kkj
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
08. november 2010 - 18:10 #3
@webweaver

hejsa igen i google chrome bruser kan man sette temaer inde som man henter så det er det man kører med på sin pc men jeg kunne godt tinge mig sæl at lave et som jeg kan sette op lige som dem man kan hente her: https://tools.google.com/chrome/intl/da/themes/index.html

sådan nogle er der et program der gør det eller er det bar et billede man setter ind i en specil fil jeg ved intet om det så håbar i kan hjælpe mig

Mvh
Michael
ps. skiv bar hvis der er meger
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
08. november 2010 - 18:19 #4
nåå ja og helt en dansk er not så good to englice
Avatar billede webweaver Praktikant
08. november 2010 - 19:45 #5
Som klaudi2k8 henviser til, er der lidt forskelligt at finde på Google. Ved ikke om der findes noget på dansk. Men det her burde hvad du leder efter, http://www.intowindows.com/create-your-own-google-chrome-theme-with-chrome-theme-creator/
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
08. november 2010 - 20:57 #7
ok takker har funnet ud af det hvad siger i til hvis i begge sender et svar så får i 100 vær

kan vi løse det sådan eller hvad??
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
08. november 2010 - 20:58 #8
får i begge her hjolpet rigtig maget
Avatar billede klaudi Ekspert
08. november 2010 - 21:16 #9
det var så lidt
Avatar billede webweaver Praktikant
08. november 2010 - 21:24 #10
Det var så lidt :) Og intet problem naturligvis.