Avatar billede mike2451 Nybegynder
04. november 2010 - 12:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Grafikkort til Hp stationær

Hej alle sammen. Jeg står her med min Computer (HP-Pavilion a6753 stationær) Og jeg kunne godt bruge et nyt grafikkort pga jeg elsker og spille GTA iv. Men da det gamle (ATI Radeon HD 3600 Series) ikke kan trække det så godt vil jeg gerne have et nyt men der er bare det problem jeg ved ikke hvilken et jeg skal købe. Få der er jo ikke så meget plads inde i det kabinet. Så jeg ved ikke om jeg også skal købe nyt af det. Vis i skal bruge mere info vil jeg lige skriv noget om den. her nede under

vis i gerne vil have nogen billeder af min computer med mål og hvordan den ser ud inden i så skriv her inde. så sender jeg den til jeres mail.

Display Devices
          Card name: ATI Radeon HD 3600 Series
      Manufacturer: ATI Technologies Inc.
          Chip type: ATI display adapter (0x9598)
          DAC type: Internal DAC(400MHz)
        Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_9598&SUBSYS_90101043&REV_00
    Display Memory: 2808 MB
  Dedicated Memory: 504 MB
      Shared Memory: 2303 MB
      Current Mode: 1280 x 1024 (32 bit) (60Hz)
      Monitor Name: Generic PnP Monitor
      Monitor Model: SyncMaster
        Monitor Id: SAM00A1
        Native Mode: 1280 x 1024(p) (60.020Hz)
        Output Type: HD15
        Driver Name: aticf
Avatar billede ulven Nybegynder
04. november 2010 - 16:27 #1
Jeg vil umiddelbart tro, at du kan sætte et Radeon HD5770 eller HD5830 i maskinen. De er ikke så store som de hurtigere kort og kan fint trække det spil du kører. De bruger heller ikke så meget strøm.
Du kan se, hvor meget strøm de bruger på edbpriser og hvilken størrelse kortene har.
Avatar billede mike2451 Nybegynder
04. november 2010 - 16:49 #2
Tak skal du have det vil jeg da lige prøve og kigge på. :D