Avatar billede charley78 Novice
04. november 2010 - 10:18 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

slettet??

Jeg er næsten vis på at jeg i forlængelse af flg. forslag (http://www.eksperten.dk/spm/922556) nemlig at jeg skulel prøve at oprettet spørgsmålet i flash, faktisk oprettede spørgsmålet i flash.
Nu har jeg derfor gået rundt og ventet på et svar, men kan konstatere at mit spørgsmål slet ikke ligger der.
Kan det være blevet slettet af nogen i administrationen?
Avatar billede Jensen DK Novice
04. november 2010 - 12:57 #1
Jeg syntes stadig at du skulle få styr på alle dine åbne og uafsluttede spørgsmål, det har du fået at vide så mange gange, så det er snart på tide at CoAdmin kikker på din lange liste.
Avatar billede charley78 Novice
04. november 2010 - 14:02 #2
synes du da hellere, at jeg skal tage pointsene selv end at vente på at svareren 'svarer'?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
04. november 2010 - 16:40 #3
du skal bare se at få lukket, nogle er 5 år gamle, hvor du nægter at svare
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. november 2010 - 19:54 #4
Det spørgsmål du ikke kan finde ligger her: http://www.eksperten.dk/spm/922551
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. november 2010 - 19:57 #5
Dvs. du oprettede det spørgsmål du tænker på før du blev gjort opmærksom på at bruge en anden kategori ;)
Avatar billede charley78 Novice
05. november 2010 - 08:16 #6
jonah.hex: bare for at gøre opmærksom på hvor underligt det er at læse at jeg skulle nægte at svare. Hvorfor egentlig?
Avatar billede charley78 Novice
05. november 2010 - 08:17 #7
ja, jeg har oprettet det i (D)HTML også!
Avatar billede charley78 Novice
05. november 2010 - 08:17 #8
!
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
05. november 2010 - 19:04 #9
jeg har jo ikke nogen chance for at vide hvorfor du ikke gider det
Avatar billede charley78 Novice
05. november 2010 - 19:17 #10
Jonah.hex: Netop, og af samme grund burde du undlade at gætte på at jeg "nægtede" at svare. Det er forkert, og jeg gider (hvis det ord endelig skal bruges) udmærket.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
05. november 2010 - 19:31 #11
tjaaaa, hvis der skal gå 4-5 år kan det vel diskuteres, men ok
Avatar billede charley78 Novice
05. november 2010 - 23:31 #12
:0)