Avatar billede A321 Nybegynder
31. oktober 2010 - 22:29 Der er 1 kommentar

Iphone 4 synkronisering med outlook 2007

Hej,

Har et par problemer med nyindkøbt iphone 4. Har tidligere haft en iphone 3gs synkroniseret med PC og outlook 2007 (kun kalender). 3gs har det sidste halve år sync´et med  en macbook, men nu har fruen fået iphone 4. Den skal så sync´e med outlook. Men selvom jeg har fjernet min gamle 3gs under enheder opstår der stadig konflikter fra den gamle 3gs, når 4 sættes i docken.

Det største problem er dog, at kalenderen kun synkroniserer een vej. Alt der skrives i outlook kommer over på iphone, men ikke den anden vej. Det lyder som et simpelt flueben og næsten pinligt, men jeg kan bare ikke få det til at fungere :-)

Håber på snarlig hjælp, hvis fruen skal blive glad for sin iphone :-)
Avatar billede A321 Nybegynder
31. oktober 2010 - 22:59 #1
Glemte at skrive at der selvfølgelig er installeret itunes 10 på pc´en....