Avatar billede MetfreakDK Praktikant
30. oktober 2010 - 15:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trække mails ud fra outlook

Hej.

Jeg står med en computer, hvor winXP ikke vil starte op.
Vi har købt en ny harddisk og skal have alle mails fra Outlook 2007 med over på den nye harddisk.

Hvor kan jeg finde de mails der allerede er blevet hentet fra serveren og ned på harddisken ??

Der må være en sti hvor de alle sammen ligger. ?

Mvh Søren.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. oktober 2010 - 15:54 #1
C:\Document and Settings\(dit brugernavn)\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook

Her burde ligge en .pst fil med dine mails....
30. oktober 2010 - 15:54 #2
Avatar billede ptj_11 Forsker
30. oktober 2010 - 16:00 #3
Du skal bare kopiere din pst-fil over på den nye harddisk, så har du alt fra den gamle outlook med over i den nye installation.
Du finder normaalt din pst-fil på denne position:
c:\Documents and Settings\BRUGERNAVN\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\
Vær opmærksom på, at du skal sætte windows til at vise skjulte filer og mapper, for at kunne klikke dig frem til denne fil.
Du kan også springe over, hvor gærdet er lavest, ved at kopiere denne streng, og sætte den ind i adresselinien i din stifinder. Her skal du selvfølgelig erstatte \BRUGERNAVN\ i stien med dit eget brugernavn.
/ptj_11
Avatar billede niller10 Nybegynder
30. oktober 2010 - 17:57 #4
Hej,

Når du har trukket dine mails ud fra den gamle .pst fil så kig ind her :
http://www.mxhotel.no/webmail/?Outlookbackup

Det er en online backup til outlook som er gratis og enkel at bruge. Installere add-on til outlook og dine kalender, noter, opgaver, kontakter og journaler oprettes på en personlig Webmail så du kan få tilgang til dem fra en anden computer eller din browser.

/Niller