Avatar billede Christopher83 Nybegynder
28. oktober 2010 - 16:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ændre sprog Windows 7

Hej alle

Jeg har købt en netbook til min kæreste. Da der ikke er cd-drev er Windows 7 præ-installeret. Problemet er blot at hun ikke taler dansk, og jeg derfor gerne vil ændre sproget til engelsk. Det er ikke en premium edition, men er der nogen der ved hvordan jeg kan ændre sproget til engelsk.

Hun har som sådan ikke brug for at skifte imellem sprogene, så det ville være lidt surt at skulle ud og købe premium edition blot for at have den ønskede sprogopsætning.

Høre gerne fra jer.

Mvh.

Christopher
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2010 - 17:26 #1
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2010 - 17:28 #2
to link er bedre en en men du kan altså kun i ultimate versionen

der ligger så 34 forskellige sprog man kan vælge via update
det er ganske let at gøre det

m.v.h
Avatar billede Christopher83 Nybegynder
28. oktober 2010 - 18:20 #3
Tak for det hurtige svar. Til de priser kan det bedre betale sig at sælge computeren og købe en ny med engelsk styresystem.

På den anden side tror jeg bare jeg sælger den og køber en Mac til hende. Det var også det hun ville have til at starte med, og der kan man også selv vælge sprog.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2010 - 07:26 #4
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2010 - 15:06 #5
er den løst
Avatar billede Christopher83 Nybegynder
12. november 2010 - 09:35 #6
Ja, jeg beholder netbook'en som min hjemme/på farten - computer og har købt hende en Mac. Så er alle glade :-)
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2010 - 11:15 #7
Avatar billede Christopher83 Nybegynder
12. november 2010 - 11:21 #8
Mange tak for hjælpen, selv om vi endte med ikke at købe opdateringen til Windows 7
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2010 - 13:29 #9
ok men jeg køber ALTID oem versioner
stort set forstår jeg heller ikke microsoft gider med 2 versioner af den samme - fuld og oem.