Avatar billede buxxy Praktikant
28. oktober 2010 - 16:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Suzuki-FZ50.dk

Hej Eksperter.

Sidste nye skud på stammen er et mindre nyopstartet fritids-projekt: www.suzuki-fz50.dk

- siden henvender sig til alle entusiaster/tilhængere af knallerten Suzuki-FZ50.

Der er endnu ikke meget indhold på siden - så det punkt er jeg klar over nok trækker lidt ned. Men jeg vil nu alligevel gerne høre Jeres mening/ris/ros mm.

Mvh.
Buxxy.
Avatar billede webweaver Praktikant
28. oktober 2010 - 17:03 #1
Well, som du selv siger, der er ikke så meget indhold endnu.

Udover det, har du jo ikke været specielt kreativ.
Det er jo bare PHP Fusion system du benytter dig af,
så der er ikke så meget at sige.

Udemærket sat op til forum og community.
Dog meget hvidt. En anelse kedeligt.

Koden validerer, så det er positvit.
Selvom den er en anelse rodet.

Sprog/stavning ser også ud til at være okay.
Har dog ikke læst alt igennem naturligvis...
Avatar billede buxxy Praktikant
28. oktober 2010 - 17:33 #2
Hej med dig.

Tak for dit input.

Jeg kan så oplyse at det "ikke bare er standart PHP-Fusion" - langt fra endda.. Jeg har ændret design/tema, omdøbt diverse .php-filer (for anti-bot/hack-attempts), filer og mapper mm.

Der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken igen - så hvorfor ikke bruge et system der allerede er lavet til formålet ?

Nå, jeg må erkende at det ikke ligefrem var det svar jeg håbede på - men du skal ha' tak alligevel - fordi du gad at bruge din tid på at kigge på et "Standart PHP-Fusion-site".

Til en anden gang - hvis der måtte komme forespørgsler på site vurdering af et CMS-site: Så skulle du måske nok vide, bare lidt, om det CMS du udtaler dig om - for siden er ikke blot et standart-fusion's-site.
Avatar billede webweaver Praktikant
28. oktober 2010 - 17:44 #3
Øhh hallo, jeg kender PHP Fusion temmelig godt.
Så lad være med at fortælle mig, hvad jeg ved noget om og ikke ved noget om.

Er godt klar over det ikke er et design som følger med PHP Fusion? Jeg nævner din opsætning blandt andet ikke? Men det er stadig et PHP Fusion CMS system, right? De fleste bruger PHP Fusion og smider deres egen grafik ind. Men det ændrer ikke på min mening. Det ligner stadig et PHP Fusion system, som 1 milliard andre sider. Deraf min holdning om en smule kedeligt. Sorry?

Så til en anden gang, hvis du kun forventer at få ros, og ikke kan tåle at få ris, så lad være med at poste en tråd som denne :-)
Avatar billede buxxy Praktikant
29. oktober 2010 - 16:44 #4
OK - tak for dit input anyway :)

Smider du lige st svar ?

God weekend i øvrigt!
Avatar billede webweaver Praktikant
29. oktober 2010 - 17:22 #5
Det var så lidt.

Og tak og i lige måde :-)