Avatar billede KHHP Juniormester
27. oktober 2010 - 16:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Passwordfejl Windows 2008 R2

Hej
Her i dag da jeg ville logge på min computer med Windows 2008 R2 x64 via fjernskrivebord, så siger maskinen at mine legimitationsoplysninger er forkerte. Der er kun en bruger på maskinen, og det er den Windows selv laver der hedder Administrator. Problemet ser lidt mærkeligt ud, da jeg kan logge på maskinen ved at sidde ved den rent fysisk, hvor den godkender mit password. Men når jeg så når til skrivebordet og vil gå ind og ændre/slette mit password og så indsætte det gamle eller et andet password, så får jeg at vide at det nuværende password jeg har indtastet er forkert.
Nogen der kender en metode til at nulstille adgangskoden, uden at have lavet en disk til dette.
Systemet er opdateret til og med 22-10-2010 og den er normalt ikke koblet på internettet, da den router den kører over ikke altid er koblet op til nettet.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2010 - 16:54 #1
den her skulle kunne knække den nød

http://ophcrack.sourceforge.net/

m.v.h
Avatar billede KHHP Juniormester
11. november 2010 - 15:33 #2
Super. Smid svar.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2010 - 16:46 #3
ok