Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2010 - 22:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

"CAPI_Worker Module" - fejlmeddelelse

Hej eksperter.
Hver gang jeg starter min bærbare computer op (HP dv5-1095eo, Vista 32-bit Home Premium 6.0.6002 Service Pack 2 Build 6002), får jeg den meddelelse at CAPI_Worker Module ikke kunne starte korrekt, og Windows lukker programmet ned.
Herefter popper "Windows hjælp og support" med en side om Forhindring af Datakørsel (DEP - Data Execution Prevention på engelsk).
Jeg har selv været inde og slå DEP fra ved at skrive bcdedit.exe /set nx AlwaysOff i cmd. Jeg gjorde dette da jeg skulle installere et spil. Herfter genstartede jeg, og skrev bcdedit.exe /set nx AlwaysOn. Dette har imidlertid ikke hjulpet, så DEP er stadig slået fra og nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2010 - 00:24 #1
Hjæææælp.
Det driller stadig, og DEP gør nu at jeg ikke kan opdatere Java :(
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2011 - 23:35 #2
No answer :(