Avatar billede knuhyb Nybegynder
22. oktober 2010 - 17:17 Der er 1 kommentar

Windows 7 Højreklik på skrivebord

Ved højreklik på skrivebord eller i en mappe, har man unde rubrikken Ny, mulighed for at vælge ny mappe. Hos mig er denne mulighed væk, hvordan redigerer man denne rubrik.

Hilsen og tak
knuhyb
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2010 - 18:04 #1
du geninstaller windows 7
jeg går kun med fordi hvis der er en der kender løsningen

skaden kan fremkomme hvis man er ramt at virus eller andet spywrare der er fjernet - bagefter kan den fejl vise sig

jeg har en lille reg fil liggende der kan reparere den i vista - muligvis - har aldrig prøvet den

m.v.h