Avatar billede grafik-anders Mester
21. oktober 2010 - 18:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er Facebook allerede holdt op med at understøtte apps, og hvor kan man klage?

Hej

To spørgsmål:

1)
Facebook har sagt, at de først vil pille tabs af den 3. november, men det ser ud til, at det allerede er sket forleden.

Kan det virkelig være rigtigt?

http://developers.facebook.com/roadmap

2)
Hvilken del af deres forum vil det være bedst at skrive i, hvis man vil forsøge at overbevise dem om, at de skal lade vores app leve, da den bibringer værdi til Facebook, og ikke bare er ligegyldigt pjat?

Er der en bedre vej?

/Anders
Avatar billede w13 Novice
21. oktober 2010 - 18:54 #1
Er tabs nødvendige for jeres app? Den lever vel stadig, selvom den fjernes fra tabs, eller hvad?

Og jeg ville nok skrive det her: http://forum.developers.facebook.net/viewforum.php?id=23
Avatar billede grafik-anders Mester
22. oktober 2010 - 08:25 #2
Hvis den ikke har tabs, kan andre ikke se den på ens profil og den giver ikke mening.

Derudover har jeg lige til min overraskelse set, at man ikke mere kan skrive ud til fans og/eller brugere af ens applikation. Vi havde ca. 250 brugere og omkring 2.000 fans, som vi havde tænkt os at henvende os til nu, da vi er færdige, men den mulighed har vi mistet. Det er virkelig noget pis.

Har du et godt råd? en god ide?

Mvh.
Anders
Avatar billede grafik-anders Mester
26. december 2010 - 18:10 #3
Jeg må hellere se, at få denne tråd lukket. Vil du sende et svar?
Avatar billede w13 Novice
26. december 2010 - 23:29 #4
Ellers tak, du tager dem bare selv! :)
Avatar billede grafik-anders Mester
27. december 2010 - 18:27 #5
OK :)