Avatar billede bygballe Nybegynder
21. oktober 2010 - 13:06 Der er 2 kommentarer

Markøren hopper tilbage i tekstfeltet ved skrivning i f.eks. chat

Når jeg er på nettet i internet explorer og skriver i f.eks et chatroom springer min markør pludselig tilbage i tekstboksen mens jeg skriver?
I øvrigt skriver den noget langsomt - nærmest lidt trinagtigt eller hoppende...
PC'en er en ny MSi CX 700 med windows 7- og alle programmer er nyinstalleret i denne uge.
På på gl PC - en HP pavillion dv9700 med Vista var der ingen problemer.
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. oktober 2010 - 13:16 #1
Har du mouse pad slået til det er tit grunden.
Avatar billede bygballe Nybegynder
28. oktober 2010 - 15:25 #2
jeg ved ikke hvordan jeg kan slå mouse pad fra - har windows 7