Avatar billede pemo123456 Novice
20. oktober 2010 - 07:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ved klik på link i email fås fejl: Handlingen er blevet annulleret ...

Hej

Jeg har en privat computer, der kørere Windows Vista, Outlook 2007 or IE8. Når jeg modtager en mail med et link i, får jeg følgende fejl, når jeg klikker på linket:

Handlingen er blevet annulleret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministratoren.

Hvordan kan jeg ændre det, så siden bliver åbent ved klik, frem for nu, hvor jeg skal kopierer linket til en browser?

Mvh PEMO
20. oktober 2010 - 08:06 #1
... har eller har du haft en alternativ Browser instaleret ?
Avatar billede pemo123456 Novice
20. oktober 2010 - 08:08 #2
Det har jeg ingen erindring om, at jeg skulle have haft. Men hvad skal jeg kigge efter, hvis fejlen ligger der?
20. oktober 2010 - 08:15 #3
IE - Funktioner - Advanceret - Nulstil ...

---

Eksempelvis:
Jeg har oplevet at hvis folk instalere [Google Earth], så får man også 'tilbudt' browseren Google Crome. Den kan man så klikke FRA under instalationen, men det glemmer folk så i farten...
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2010 - 12:16 #4
Der kan åbenbart være flere forklaringer på dit problem. Her er et link med adskillige løsninger:

http://www.slipstick.com/problems/link_restrict.htm

Håber en af dem virker.
Avatar billede pemo123456 Novice
25. oktober 2010 - 11:37 #5
Hej Morten

Selvom begge jeres løsninger vist ligger tæt op af hinanden, så var det beskrivelsen i din, der løste problemet. Løsningen var så simpel, at IE blot skulle genvælges som standardbrowser.

Smider du et svar, så er der point. Og tak for hjælpen.

Mvh PEMO
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2010 - 11:30 #6
Super - her er svaret....