Avatar billede NickNissen2010 Nybegynder
18. oktober 2010 - 14:27 Der er 1 kommentar

design et bærbar kabinet fra bunden hvordan det?

skal til at ha en ny bærbar og gider ikke til at købe en eller anden dyr MacBook Pro igen
så vil bygge en bærbar helt fra bunden selv den her gang.
har så hørt at der var en som designet og lavet en computer selv i kina
og det vil jeg så også prøve nu
da det kunne være fedt at ha en computer som igen andre end mig selv har
så kan det også være man kan holde sig uden for mac vs pc kampen

mit spørgsmål er så hvordan gør man lige det
skal man ha et designer program først og hvordan kommer man i kontak med kineserne
det skal være en bærbar som ikke bare er bygget i træ eller andet sjovet
men som ligner min gamle MacBook Pro lidt bare med en anden farve og såden
Avatar billede NickNissen2010 Nybegynder
18. oktober 2010 - 15:27 #1
UPS.. kan se jeg kun har 100 point så det er alt hvad jeg kan gi
min fejl