Avatar billede NielsErikP Mester
18. oktober 2010 - 10:49 Der er 1 løsning

Kopierede filer..Landede oven i hinanden...???

Hej...
Jeg kører Wondows Vista home preminum 64 bit edition.

Her forleden gik jeg ind i en mappe på computeren og valgte 5 filer via CTRL+ Museklik.. jeg højreklikkede og valgte kopier, lukkede så mappe ned og gik ud for at sætte dem ind på skrivebordet. Den satte dem ind, men der var et icon.
Det kunne jeg ikke forstå, så jeg markerede icon et og ville slette det, men så spurgte den om jeg ville slette de 5 filer, så filerne var der altså allesammen. jeg slettede dem. og prøvede så at sætte dem ind igen, nu lå filerne samlet på en række i toppen af skrivebordet, men sådan at de nogensteder overlappede de iconer jeg havde i forvejen.
Jeg tog nu fat i det ene af iconerne/filerne og ville flytte det rundt til et andet sted på skrivebordet.
Men nu viste det sig at alle iconerne blev flyttet samtidigt, hængende sammen på en lige række.

Nogen der har en ide om, hvad det kan skyldes og hvorfor den opfører sig sådan.

På forhånd tak...!!
Avatar billede NielsErikP Mester
11. november 2010 - 16:52 #1
Nå...Her kommer der åbenbart ingen løsninger på problemet..
Så jeg lukker spørgsmålet og tager selv pointene hjem.