Avatar billede ace23 Nybegynder
16. oktober 2010 - 15:49 Der er 5 kommentarer

Blokeret mail i outlook.

Hej.

Jeg har fået til sendt min gamle mailboks på en pst fil, men min outlook 2007 skriver den har blokeret adgangen til filen/mailen, så jeg kan ikke få adgang til mailen.
Hvordan fjerner jeg den blokering, så jeg kan få adgang til mailen, så jeg kan importere den i min outlook´?

Håber i kan hjælpe
Avatar billede ptj_11 Forsker
17. oktober 2010 - 11:44 #1
Jeg forstår dit spørgsmål på denne måde:
Du har fået tilsendt din gamle pst-fil, som en fil vedhæftet til en mail.
Du skal sansynligvis først gemme den vedhæftede fil på din pc.
Hvis du forsøer at importere dine gamle mails direkte fra den vedhæftede fil, så vil det mislykkes.
/ptj_11
Avatar billede ace23 Nybegynder
17. oktober 2010 - 15:58 #2
Hej ptj_11.

Ja det er helt rigtigt. Har fået til sendt en pst fil på mail.
Men problemet ligge i, at outlook 2007 har blokeret adgangen til filen, da den kan være usikker som outlook skriver. Men hvordan får jeg adgang til filen*?, jeg må kunne slå noget fra i outlook, så den ikke blokere filen i mailen.

Mvh
Avatar billede ptj_11 Forsker
17. oktober 2010 - 17:45 #3
Prøv den metode der beskrives på denne side:

http://support.microsoft.com/kb/829982/da

Hvis det fortsat volder dig problemer, eller du vil have hjælp, så smider du bare en mail til mig på min profil.

Inden du begynder at følge anvisningerne i metoden, så skal du starte med at tage en sikkerhedskopi af din registreringsdatabase.

/ptj_11
Avatar billede ace23 Nybegynder
18. oktober 2010 - 16:08 #4
Super. mange tak, nu virker det.
Tak for hjælpen
Avatar billede ptj_11 Forsker
18. oktober 2010 - 21:51 #5
Glæder mig.
/ptj_11