Avatar billede Laugesen1 Mester
15. oktober 2010 - 20:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Expression web - siden bliver placeret helt til venstre ved upload til webhotel

Jeg er lige gået i gang med at lave en hjemmeside og bruger programmet Expression web.
Mine elementer og tekst står som det skal i selve arbejdsområdet i programmet, men når jeg uploader filerne til webhotellet og klikker på min hjemmeside, så er det hele placeret ude i venstre side af skærmen.
Jeg har prøvet at justerer i arbejdsområdet inden upload.
Hvis jeg justerer filerne meget til højre i programmet, så bliver de "skubbet" ud af arbejdsområdet, hvilket jo ikke er hensigten.
Denne justering har kun en mindre effekt på selve hjemmesiden, elementer bliver ikke skubbet helt over i højre side.

Er der nogen der har et godt råd.

På forhånd tak

Laugesen
Avatar billede keysersoze Guru
15. oktober 2010 - 21:28 #1
uden et link er det svært at sige noget om - men oftest kan du ikke stole helt og aldeles på design-view i et program så det handler om også at teste lokalt.

Centrering sker med fx

<div style="width: 600px; margin: auto;">
  indhold
</div>

og så sørg ellers for at benytte en korrekt doctype og i øvrig valid kode - http://www.web-dev.dk/post/DOCTYPE-og-valid-kode-ens-udseende-i-Internet-Explorer-og-FireFox.aspx
Avatar billede Laugesen1 Mester
15. oktober 2010 - 21:53 #2
Ja, jeg skulle jo selvfølgelig have indsat linket til siden.
Det er her:
www.familie-traef.dk
Avatar billede keysersoze Guru
15. oktober 2010 - 22:27 #3
Jeg kan ikke umiddelbart få øje på noget der skulle centrere din side - så hvis du gør som foreslået i #1 er du kørende.