Avatar billede mcclement Nybegynder
15. oktober 2010 - 00:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Alternative (og funktionelle) operativ systemer?

Jeg er efterhånden ved at rode rundt i at det kun er windows og mac os der er på markedet. Jeg har selv rodet med linux. Men syntes det kunne være spændende at høre hvis nogen havde prøvet andre styresystemer som de er blevet glade for, eller som du måske bare har hørt skulle være godt :) er frisk på at smide det på pc'en :) kom frisk!

mvh. mikkel
Avatar billede noltus Novice
15. oktober 2010 - 00:20 #1
Der er ikke andre styresystemer der virker,det er ikke sådan at der bliver udviklet S.S. som der bliver udviklet spil
Avatar billede arne_v Ekspert
15. oktober 2010 - 03:33 #2
Hvis du:
- har prøvet Windows, MacOS X og Linux
- leder efter noget som kører på x86/x86-64
så var de mest oplagte nok:
- en af BSD'erne f.eks. FreeBSD
- Solaris (i udgaven til x86/x86-64)

Anden HW => andre muligheder.
Avatar billede mcclement Nybegynder
29. oktober 2010 - 02:08 #3
@noltus: Arne foreslog da nogle :)?

@arne: hej, tak for svarerne :) Jeg har prøvede FreeBSD med GUI, og det var egentlig meget ubuntu like, men ret nice, og har det installere på min stationære :)

jeg afprøvede også solaris, men kunne ikke få GUI'en til at virke.

har nogen måske prøvet google's OS? ved godt det hovedsagligt bare er en browser. Men kunne være sjovt at prøve. kunne være fedt at høre fra nogen som har prøvet det :)
Avatar billede arne_v Ekspert
20. november 2010 - 01:10 #4
Tid at få afsluttet her?
Avatar billede arne_v Ekspert
20. november 2010 - 01:11 #5
og et svar fra mig