Avatar billede Arne01 Nybegynder
12. oktober 2010 - 17:45 Der er 15 kommentarer

CD vil ikke spille på stereoanlægget

Hej
Jeg har fået en audio-CD. Den kan ikke afspilles på CD-anlægget.
Det går fint på PC'en, og samtidig er der nogle fraktallignende mønstre på skærmen.
Jeg vil gerne kunne bruge CD'en på anlægget. Jeg har prøvet at kopiere over med Windows Media Player, og med Expres Burn Disc Burning Software. Intet lykkes.
Hvordan?
tak Arne
Avatar billede vejmand Juniormester
12. oktober 2010 - 17:55 #1
Hilken filtype er filerne på CD'en?
12. oktober 2010 - 18:13 #2
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
http://www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede Arne01 Nybegynder
12. oktober 2010 - 18:39 #3
Hej
Det er ikke lige til at gennemskue, Stifinder kan ikke få adgang til CD'en, media-player vil ikke oplyse det, og direkte ind på cd'en står der bare "cd-lydspor" - så hvordan finder jeg dette?
Arne
Avatar billede vejmand Juniormester
12. oktober 2010 - 18:46 #4
Hmm, forstår ikke lige denne kommentar: direkte ind på cd'en står der bare "cd-lydspor"

Kan du se filerne på din CD?

PS: Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. oktober 2010 - 21:16 #5
Det er muligvis fordi den er kopisikret.
Kig på cover om dette er angivet.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. oktober 2010 - 21:36 #6
john_stigers >> En kopisikret CD burde vel kunne afspilles på CD-anlægget?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. oktober 2010 - 21:55 #7
Det er set før at de ikke vil.
Avatar billede milter Ekspert
12. oktober 2010 - 22:25 #8
Er det en hjemmelavet eller fabriksfremstillet CD?
Avatar billede Arne01 Nybegynder
13. oktober 2010 - 08:01 #9
Hej
Det er en fabriksfremstillet CD, der står ikke noget om kopisikring, og den spiller fint på pc'en. Når den er i pc'en spilles fint, og der står bare "cd-lydspor".
Avatar billede Arne01 Nybegynder
13. oktober 2010 - 10:32 #10
Tak for hjælpen venner. Det viser sig, at cd'en spiller udmærket på mit billige anlæg, men ikke på det gamle dyre. Men andre cd'er spiller OK - måske skal der bare en rensning til?
Avatar billede mikaelch Novice
17. oktober 2010 - 18:43 #11
larry burde have lavet links til reglerne

nu var spørgsmålet jo så lille så lukke åbne virker rimeligt vildt til sådan et lille spørgsmål.
17. oktober 2010 - 18:52 #12
Altså eksempelvis
http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!
Avatar billede mikaelch Novice
17. oktober 2010 - 19:13 #13
ja bedre med linket .

ps. burde være en admin på forummet , man kunne se der havde ansvar til at lukke og rette i indlæg lige som amino.dk , for løber debattere af sporet i forummer og der skal være nogle der stopper .

dog der også gik op i at formidle viden lige som amino.dk

men nul bandeord , flink over for den meste frække mv
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. oktober 2010 - 20:25 #14
Ok med admin. Nej til at rette i indlæg. Indlæg skal spærres eller slettes - ikke rettes i.
Avatar billede mikaelch Novice
17. oktober 2010 - 21:01 #15
nå men det gør de på amino.dk retter i indlæg med alle mennesker har selvfølgelige forskellige meninger og det er okay

jeg synes det er svært at blive enig om alt i denne verden og det kan selvfølgelige ikke lade sig gøre

med der burde være en admin der bestemte her på forummet.

med hvor er admin ?