Avatar billede NielsErikP Mester
10. oktober 2010 - 10:56 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Navn, adresse og tlf nummer...???

Hej ... Har været oprettet som bruger her på Eksperten.dk, siden først på året, jeg kom til at skrive mit navn, adresse, by og telefon nummer på min profil.
Nu er jeg imidlertidig, kommet på den ide at set skulle andre ikke kunne se.
Så er det jeg har prøvet at slette min, adresse, by og telefon nummer på profilen, og så opdatere... men så kommer der et lyserødt fejl felt i toppen af siden, hvor der siges at de 3 "Emner " skal oplyses.
Har set på andres profil at der står "ikke oplyst" ved de 3 "emner.
Så er mit spørgsmål lige, hvordan man skjuler disse 3 "Emner"..

på forhånd tak..!!
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. oktober 2010 - 11:08 #1
Hvis du kan se dem nedtonet under din profil er det kun dig og administrator der kan se dem vi andre kan ikke.og hvis jeg kigger på din profil ser jeg intet.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
10. oktober 2010 - 11:10 #2
Hvis du vil have dem vist skal der flueben i feltet ud for hvad det er du vil have vist, lige til højre på navn m.m. på profilsiden
Avatar billede NielsErikP Mester
10. oktober 2010 - 11:33 #3
Hej...
Okay tak...
Det var egentligt det POKO1 siger,jeg manglede at høre, men NORDICWOLF kommer jo også med facts.
Så smid et svar begge to og i deler i porten.

Tusind tak for hjælpen..!!
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. oktober 2010 - 11:41 #4
Så må du jo afgøre hvem der gav det rigtige svar?
jeg samler ikke på point
Avatar billede NielsErikP Mester
10. oktober 2010 - 12:00 #5
Hej igen...
Jamen du POKO1 kom jo først frem i proten, så smid et svar og pointene er dine.

Tak for hjælpen igen..!!
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. oktober 2010 - 12:12 #6
jeg samler ikke på point
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. oktober 2010 - 13:11 #7
#6 så husk dog at skriv hvad personen så skal gøre...
Avatar billede NielsErikP Mester
10. oktober 2010 - 16:20 #8
Tja.... Nej det kan jeg da se med dine 10.627 point.. Hmmm..
Oprettede selv for 8 mdr. siden og har selv 1.430 point, så nej det gør du da ikke.
Men det vil jeg slet ikke diskutere...LÆG et Svar..
Ellers henter jeg selv pointene hjem.

Men ihvertfald tak for hjælpen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. oktober 2010 - 16:41 #9
poko1> Tænk lidt over dette:
Opretter kan jo nægte at tage point selv, da det vil smadre pointstatistik, hvad så?
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. oktober 2010 - 17:08 #10
Da jeg ikke længere vil være en del af poientræset og stadig godt vil give den viden jeg har videre og skriver at jeg ikke samler poient kan spørger jo bare selv lægge et svar og acceptere.
i øvrigt virker E:´s mailsystem så dårligt at jeg kun ser hvad der sker ved at gå i min overvågning. har lige fået 3 uger gamle mail med svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. oktober 2010 - 19:08 #11
Ang. mailsystemet er problemet sikkert hos dig selv.
Her fungerer det upåklageligt.
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. oktober 2010 - 20:19 #12
Det kunne man måske forledes til at tro men da det kun er mail fra IDG og PC World det drejer sig om tvivler jeg på det jeg får alle andre mail jeg er tilmeldt samt private mail uden forsinkelser.jeg har kontaktet TDC de ligger ikke i min bakke. mail jeg modtager bl.andet fra videnskab.dk version2.dk Formel 1.uden tøven.i dag er der overhovedet sket noget fra E:
Avatar billede NielsErikP Mester
10. oktober 2010 - 22:55 #13
Hej igen...

#10... Kan opretter jo selv lægge et svar og tage pointene hjem.
Så det følger jeg.
Tak for dansen..!!