Avatar billede jacob7 Juniormester
09. oktober 2010 - 15:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Intet skærmbillede ved opstart af Fujitsu Siemens Amilo

Når vi starter ovennævnte bærbare op, snurrer den et stykke tid som ved normal opstart, men der kommer aldrig noget skærmbillede på. Har forsøgt med ekstern skærm uden held. Nogen bud på løsninger?
Avatar billede playjacob Nybegynder
09. oktober 2010 - 15:39 #1
prøv at holde FN knappen nede mens du trykker på F7
Avatar billede jacob7 Juniormester
09. oktober 2010 - 15:44 #2
Er forsøgt uden held, men tak for tippet. Hvilket problem vil det kunne løse?
Avatar billede playjacob Nybegynder
09. oktober 2010 - 15:52 #3
Hvis du engang har faft en projekter tilsluttet kan det havde løst problemet
Avatar billede jacob7 Juniormester
07. maj 2011 - 23:42 #4
Computeren er opgivet og udskiftet! Skriv venligst indlæg som svar og du får point
Avatar billede jacob7 Juniormester
07. maj 2011 - 23:48 #5
Havde en til at kigge på den og konkluderede, at det ikke kunne betale sig at lave den