Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
08. oktober 2010 - 11:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sub Domæner

Hejsa Experter

Jeg her en hjemmeside hvor jeg her fået lavet sådan at Ander folk kan gå ind på min side og opratte sub domæner men jeg ved ikke hvordan scripttet skal gøras kan du hjælpe med et gratis system hvor der er sådan at når ander opratter sig et sub domæne at de så får det med det samme lidt lige som webs.com eller 123hjemmeside.dk det behøver ikke værer lige så stort

på forhond tak
Mvh
Michael - DiscSunshine
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2010 - 12:46 #1
Er du sikker på at du må det for din webhost?
Avatar billede znopie Nybegynder
08. oktober 2010 - 20:42 #2
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
09. oktober 2010 - 09:03 #3
Ja jeg må godt for min udbyder de her sæl sat det op til mig så jeg kan lave sub domæner også til ander
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
09. oktober 2010 - 13:02 #4
Her i ikke et sted hvor man kan dawnlode filerne til det uden sæl at skille skive det så man kan smide dem op med det samme
Avatar billede w13 Novice
09. oktober 2010 - 18:57 #5
Du kunne måske prøve at tage noget fra: http://www.zubrag.com/downloads/cpanel_subdomains.zip
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
09. oktober 2010 - 21:10 #6
Kan jeg ikke bruge man tak for svart

her du nogle ander hvor de hele er inde fra stat lige som et helt cms sytem hvor jeg her et admin log in og kan ender på alle sider og de ander kun her bruger login og kan kun ænder på ders eget sub domæne

Mvh
Michael - DiscSunshine
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
13. oktober 2010 - 00:17 #7
er der ikke nogle der kan hjælpe mig med det
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
15. oktober 2010 - 02:50 #8
ok