Avatar billede NielsErikP Mester
05. oktober 2010 - 13:21 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Windows Vista ... 64 bit...Stack overflow at line 12/14..!!!!

Hej...
Jeg kører OS : WINDOWS VISTA HOME PREMINUM 64 bit.
Når jeg er på f.eks Facebook.. og vil skifte mellem Fanebladene får jeg skiftevis meldingen..: "Stack overflow at line 12" eller "Stack overflow at line 14". jeg syntes når jeg går på nettet og sktriver an adresse f.eks : Eksperten.dk så kommer der en status bar i bunden af skærmen og det tager lang tid før siden kommer frem. Ved ikke om det hænger sammen?. Min pc har 4 GB DDR RAM. og min internet forbindelse er 60/60 Mbit/sec.
Håber der er en der har en løsning.

På forhånd mange tak.
Avatar billede NielsErikP Mester
05. oktober 2010 - 15:29 #2
Hej ...  Ja kan jo forstå den Wikipedia artikel.. Et program der prøver at bruge mere hukommelse end der er tildelt det.

Denne her :
http://support.microsoft.com/kb/145799
Handler jo om de gamle Dos dage.. og kan ikke bruges på VISTA.
Gad vide, hvordan man finder en løsning på dette problem ????
Har jo 4 GB DDR2 Ram "for christ sake".
Håber der er en der har lidt hjælp til det.
Avatar billede haverslev Novice
05. oktober 2010 - 19:58 #3
Det var jo for at "vise" MS`s eneste svar på den fejl.

Men læste andetsteds:
Go to IE Tools, Internet Options, Advanced and under the Browsing section:
Add a check next to 'Disable script debugging'
Remove the check next to 'Display a notification about every script error'.
Click on Apply and OK.
Avatar billede NielsErikP Mester
08. oktober 2010 - 15:42 #4
Hej...
Ja.. det er lidt sent jeg kommenterer..
Tak for dit venlige forsøg på at hjælpe, men må dersværre sige at jeg ikke fik en løsning på problemet.
Avatar billede NielsErikP Mester
08. oktober 2010 - 15:45 #5
UPS... vil lige høre om der evt. kendes et program der ved hjælp af "udelukkelses metoden" kan afsløre, hvilket program det er der forsøger at bruge mere hukommelse end det er tildelt...
For så må det jo være fejl programmeret.
Avatar billede haverslev Novice
08. oktober 2010 - 18:39 #6
Kan se andre steder, at man tillige peger på at det kan være lidt ældre udgaver af JAVA og Flash player der kan være medvirkende årsag til denne fejl - så prøv at opdatere disse:

http://www.java.com/en/download/index.jsp

http://get.adobe.com/flashplayer/

http://stackoverflow.com/questions/226102/stack-overflow-in-line-0-on-internet-explorer
Avatar billede NielsErikP Mester
09. oktober 2010 - 05:37 #7
Hej...
Lidt tidligt ude i dag er jeg... men det problem ødelægger min nattesøvn.
Nu har jeg sat "et flueben" ved :
Deaktiver script- Fejlfinding(Anden) og ved :
Deaktiver script- fejlfinding(internet Explorer).
Jeg har fjernet "Fluebenet" ved :
Vis en meddelelse om hver scriptfejl.

Så har jeg installeret Java Ver. 6.21, både 32 bit og 64 bit, da jeg både har en 32 bit version og en 64 bit version af Internet Explorer.

Jeg har installeret Adobe Flash Player.

Syntes stadig at problemet med "Stackoverflow at line 12/14" opstår, når jeg prøver at skifte mellem fanebladene på Facebook.
Avatar billede haverslev Novice
13. oktober 2010 - 21:26 #8
Prøv at følge denne guide præcist som der står deri.
Hent Ccleaner her:  "Download Latest Version".
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
manual:
http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Der er en lille forskel "Problemer" er udskiftet med "Register".
Sæt de flueben som vist i manualen punkt 11 inden du kører "Renser".

Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Sig "Nej"  til den.
Lad programmer foretage en oprydning i Renser og Register, og lad den slette det den finder.
13. oktober 2010 - 21:48 #9
Pssssst: Der er ikke  [Yahoo Toolbar]  mere med i CCleaner pakken...
Avatar billede NielsErikP Mester
27. oktober 2010 - 12:34 #10
Hej Haverslev!!
Ja har jo ikke fundet en løsning på problemet.
Men da der ikke ser ud til at ske mere i dette spørgsmål. Og da du har gjort et forsøg med viden på at hjælpe med at løse, syntes jeg ,DU og JEG.. deler pointene.