Avatar billede Slettet bruger
27. september 2010 - 21:45 Der er 5 kommentarer

Calculus 1

Hej
Jeg er en ung pige, der studerer molekylærbiologi på Århus Universiter og søger en, der kan hjælpe mig med calculus 1 hurtigst muligt, da jeg skal op til eksamen om en uge..
Mvh.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
27. september 2010 - 23:04 #1
Jeg studerer datalogi på 2. år på AU, og har derfor selvfølgelig også haft Calculus 1 sidste år. Kan ikke bare sådan lige huske emnerne, så kunne du nævne lidt om hvad det er for noget du har brug for hjælp til?

Har du spurgt din instruktor om hjælp?
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2010 - 23:36 #2
Det er lineær algebra (matricer osv.), lidt integralregning og så noget med grænseværdier..
Avatar billede amews_aj Nybegynder
28. september 2010 - 00:39 #3
Ok.
Igen, har du spurgt de andre på dit hold samt vejledere og instruktorer inden du her spørger om hjælp fra andre udefra? Det ville være langt det letteste. Der er helt sikkert også andre på dit hold der har svært ved det. Calculus 1 eksamen er nu nok heller ikke så slem som du frygter. Den er ikke så detaljeret. :)
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2010 - 07:30 #4
Altså nej, har først TØ igen på torsdag og skal op til eksamen på tirsdag.. men har også tænkt mig at spørge min instruktor der om nogle af de opgaver jeg ikke kan finde ud af.. men det er vel ikke nok? Jeg kunne jo også prøve at snakke med nogen fra mit hold..
Avatar billede amews_aj Nybegynder
28. september 2010 - 10:40 #5
Jeg vil helt klart anbefale dig først at snakke med dem på dit hold, og derudover instruktoren.
Der er helt sikkert andre på holdet der kan hjælpe dig, og om ikke andet kan instruktoren.