Avatar billede sabumnim Novice
26. september 2010 - 15:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mac OS: Entourage email program

Hej alle I bedrevidende :0)

Jeg har forgæves forsøgt i løbet af den forgangne uge at sætte en mailkonto op.

Min kollega kører Mac OS og har installeret Office pakken til denne, af samme årsag kunne hun nu godt tænke sig at få installeret det mailprogram der kommer med Office pakken til Mac OS, nemlig Entourage 2008.

Har nogle af jer med held installeret dette mailprogram op imod en Microsoft Exchange server?

Vores problem opstår når vi møder et vindue hvor der er 3 felter, og specifikt et af felterne volder problemer: Konto-Id.

Jeg har forsøgt at angive hendes initialer men det er åbenbart ikke det den ønsker.

Kan nogle af jer hjælpe?

//Carsten
Avatar billede sabumnim Novice
28. september 2010 - 19:58 #1
...er der intet forslag til en løsning på dette problem fra nogle af jer?

Der må da være Mac brugere derude som kører office pakken med Entourage....

//Carsten
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
28. september 2010 - 23:05 #2
Jo da, send mig lige et svar så vil jeg kigge på det imorgen, hvis ikke glemmer jeg at se på det
Avatar billede sabumnim Novice
28. september 2010 - 23:11 #3
Hej nordic

Jeg ville meget gerne om du kunne se om du kunne finde en løsning, for jeg er absolut PC mand men har lovet at hjælpe denne Mac-kvinde :0)

//Carsten
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
29. september 2010 - 23:03 #4
account-Id er dit brugernavn hos din udbyder

POP Server er navnet på din POP3 server ex. pop3.mail.dk

Password skulle give sig selv at det er dit PW til din konto

Håber at det er der du har problemer
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
30. september 2010 - 22:35 #5
Fik du det?
Avatar billede sabumnim Novice
01. oktober 2010 - 19:55 #6
Hej nordic

Yes, jeg fik det og har ikke haft tid til at prøve det på den rigtige maskine endnu, men har prøvet det på en helt anden maskine og der kørte det uden problemer.

Så kast mig et svar, så skal du til gengæld have tak for hjælpen og vil uddelt nogle point efter et svar :0)

//Carsten
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. oktober 2010 - 21:51 #7
Et svar
Avatar billede sabumnim Novice
10. november 2010 - 12:48 #8
Tak for dit svar, nordicwolf.

Du har fået tildelt point som tak :0)

//Carsten