Avatar billede trae Nybegynder
25. september 2010 - 21:08 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Er der noget galt med min pc?

Jeg har scannet min bærbar online hos Windows Live One Care og fandt ud af at jeg har nogle "exploit java" trojans, men uanset hvilket virus programmer jeg bruger finde de aldrig noget. Jeg har kørt hijackthis og fundet følgende resultat. Kan I se noget suspekt på listen? mvh Trae

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.3 (BETA)
Scan saved at 4:55:55 PM, on 9/25/2010
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.01.3504)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7600.16385)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\McAfee\Common Framework\UdaterUI.exe
C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\shstat.exe
C:\Windows\System32\DHTray.exe
C:\Windows\System32\A0380mon.exe
C:\Program Files\HP\HP Software Update\hpwuschd2.exe
C:\Windows\System32\igfxtray.exe
C:\Windows\System32\hkcmd.exe
C:\Windows\system32\igfxsrvc.exe
C:\Windows\System32\igfxpers.exe
C:\Program Files\Boingo\Boingo Wi-Fi\Boingo Wi-Fi.exe
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\HpqSRmon.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files\McAfee\Common Framework\McTray.exe
C:\Program Files\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Users\TraeDawg\Downloads\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Users\TraeDawg\Downloads\Programmer\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\Program Files\SpeedFan\speedfan.exe
C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\WINWORD.EXE
C:\Program Files\Microsoft\Office Live\OfficeLiveSignIn.exe
C:\Program Files\TrendMicro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.eb.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: (no name) - {02478D38-C3F9-4efb-9B51-7695ECA05670} - (no file)
O2 - BHO: vShare Plugin - {043C5167-00BB-4324-AF7E-62013FAEDACF} - C:\Program Files\vShare\vshare_toolbar.dll
O2 - BHO: Radio Bar 1 Toolbar - {0fc85f5d-6207-4515-a490-45a549d285c0} - C:\Program Files\Radio_Bar_1\tbRadi.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\ProgramData\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\IE\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: scriptproxy - {7DB2D5A0-7241-4E79-B68D-6309F01C5231} - C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\scriptsn.dll
O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Radio Bar 1 Toolbar - {0fc85f5d-6207-4515-a490-45a549d285c0} - C:\Program Files\Radio_Bar_1\tbRadi.dll
O3 - Toolbar: vShare Plugin - {043C5167-00BB-4324-AF7E-62013FAEDACF} - C:\Program Files\vShare\vshare_toolbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [McAfeeUpdaterUI] "C:\Program Files\McAfee\Common Framework\udaterui.exe" /StartedFromRunKey
O4 - HKLM\..\Run: [ShStatEXE] "C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\SHSTAT.EXE" /STANDALONE
O4 - HKLM\..\Run: [DHTray] C:\Windows\system32\DHTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [A0380monitor] C:\Windows\system32\A0380mon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\Windows\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\Windows\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\Windows\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Boingo Wi-Fi] "C:\Program Files\Boingo\Boingo Wi-Fi\Boingo.lnk"
O4 - HKLM\..\Run: [hpqSRMon] C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqSRMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O15 - Trusted Zone: http://*.danid.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.danid.dk (HKLM)
O16 - DPF: {3860DD98-0549-4D50-AA72-5D17D200EE10} (Windows Live OneCare safety scanner control) - http://cdn.scan.onecare.live.com/resource/download/scanner/da-dk/wlscctrl2.cab
O16 - DPF: {6824D897-F7E1-4E41-B84B-B1D3FA4BF1BD} (PCPitstop AntiVirus) - http://utilities.pcpitstop.com/Exterminate2/pcpitstopAntiVirus.dll
O16 - DPF: {CF84DAC5-A4F5-419E-A0BA-C01FFD71112F} - http://content.systemrequirementslab.com.s3.amazonaws.com/global/bin/srldetect_intel_4.1.66.0.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Protocol: vsharechrome - {3F3A4B8A-86FC-43A4-BB00-6D7EBE9D4484} - C:\Program Files\vShare\vshare_toolbar.dll
O23 - Service: Google Update Service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: McAfee Engine Service (McAfeeEngineService) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\EngineServer.exe
O23 - Service: McAfee Framework Service (McAfeeFramework) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\Common Framework\FrameworkService.exe
O23 - Service: McAfee McShield (McShield) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\Mcshield.exe
O23 - Service: McAfee Task Manager (McTaskManager) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\VsTskMgr.exe
O23 - Service: McAfee Validation Trust Protection Service (mfevtp) - McAfee, Inc. - C:\Windows\system32\mfevtps.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Yahoo! Updater (YahooAUService) - Yahoo! Inc. - C:\Program Files\Yahoo!\SoftwareUpdate\YahooAUService.exe

--
End of file - 6769 bytes
25. september 2010 - 21:41 #1
Nu siger/skriver en HiJackThis ikke 'alt' *S* ...

---

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

---

PS: Bruger du dette [Yahoo! Updater] halløj ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2010 - 21:48 #2
Måske det var en ide ikke at bruge en betaversion af Hijackthis?
Avatar billede trae Nybegynder
25. september 2010 - 21:59 #3
hej

de to programmer har jeg i forvejen. jeg sletter lige Yahoo updater og toolbar - dem bruger jeg ikke. Toolbaren køre slet ikke nu op i toppen når jeg er online...

pc tools spyware doctor har lige scannet færdig - den siger at der er "Trojan-Downloader.Murlo (21 infections)" men det er kun trial version jeg har downloadet.

jeg vil køre malware programmet, fjern de to ting fra yahoo og lave en ny hijack log..

hilsen
Trae
Avatar billede trae Nybegynder
25. september 2010 - 22:00 #4
okay jeg downloade en anden udgave af hijackthis
Avatar billede trae Nybegynder
25. september 2010 - 22:03 #5
kan ikke se at yahoo toolbar er noget man kan uinstallere... har fjernet den anden
25. september 2010 - 22:23 #6
... bare kør videre med 'resten' af proceduren...
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2010 - 22:43 #7
Deaktiver Yahoo Toolbar i din browser.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2010 - 22:44 #8
Avatar billede trae Nybegynder
25. september 2010 - 22:57 #9
hmmmmmm jeg har kun radio 1 toolbar - er den farlig? jeg har tjekket under view-toolbars, men der er ingen yahoo toolbar. det er heller ikke under kontrol panel-tilføj/fjern programmer. men du mener at jeg har den? hmmmm har brugt meget tid på at finde den uden helt...
Avatar billede trae Nybegynder
25. september 2010 - 23:46 #10
malware scanning er overstået - ingen ting...

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 11:44:47 PM, on 9/25/2010
Platform: Windows 7  (WinNT 6.00.3504)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7600.16385)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Program Files\McAfee\Common Framework\UdaterUI.exe
C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\shstat.exe
C:\Windows\System32\DHTray.exe
C:\Windows\System32\A0380mon.exe
C:\Program Files\HP\HP Software Update\hpwuschd2.exe
C:\Windows\System32\igfxtray.exe
C:\Windows\System32\hkcmd.exe
C:\Windows\system32\igfxsrvc.exe
C:\Windows\System32\igfxpers.exe
C:\Program Files\Boingo\Boingo Wi-Fi\Boingo Wi-Fi.exe
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\HpqSRmon.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files\McAfee\Common Framework\McTray.exe
C:\Program Files\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Users\TraeDawg\Downloads\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Users\TraeDawg\Downloads\Programmer\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\Program Files\SpeedFan\speedfan.exe
C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Program Files\ArcSoft\PhotoImpression 6\Monitor.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\PC Tools Security\pctsGui.exe
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.eb.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: (no name) - {472734EA-242A-422b-ADF8-83D1E48CC825} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {02478D38-C3F9-4efb-9B51-7695ECA05670} - (no file)
O2 - BHO: vShare Plugin - {043C5167-00BB-4324-AF7E-62013FAEDACF} - C:\Program Files\vShare\vshare_toolbar.dll
O2 - BHO: Radio Bar 1 Toolbar - {0fc85f5d-6207-4515-a490-45a549d285c0} - C:\Program Files\Radio_Bar_1\tbRadi.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\ProgramData\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\IE\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: scriptproxy - {7DB2D5A0-7241-4E79-B68D-6309F01C5231} - C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\scriptsn.dll
O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Radio Bar 1 Toolbar - {0fc85f5d-6207-4515-a490-45a549d285c0} - C:\Program Files\Radio_Bar_1\tbRadi.dll
O3 - Toolbar: vShare Plugin - {043C5167-00BB-4324-AF7E-62013FAEDACF} - C:\Program Files\vShare\vshare_toolbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [McAfeeUpdaterUI] "C:\Program Files\McAfee\Common Framework\udaterui.exe" /StartedFromRunKey
O4 - HKLM\..\Run: [ShStatEXE] "C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\SHSTAT.EXE" /STANDALONE
O4 - HKLM\..\Run: [DHTray] C:\Windows\system32\DHTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [A0380monitor] C:\Windows\system32\A0380mon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\Windows\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\Windows\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\Windows\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Boingo Wi-Fi] "C:\Program Files\Boingo\Boingo Wi-Fi\Boingo.lnk"
O4 - HKLM\..\Run: [hpqSRMon] C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqSRMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ISTray] "C:\Program Files\PC Tools Security\pctsGui.exe" /hideGUI
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O15 - Trusted Zone: http://*.danid.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.danid.dk (HKLM)
O16 - DPF: {3860DD98-0549-4D50-AA72-5D17D200EE10} (Windows Live OneCare safety scanner control) - http://cdn.scan.onecare.live.com/resource/download/scanner/da-dk/wlscctrl2.cab
O16 - DPF: {6824D897-F7E1-4E41-B84B-B1D3FA4BF1BD} (PCPitstop AntiVirus) - http://utilities.pcpitstop.com/Exterminate2/pcpitstopAntiVirus.dll
O16 - DPF: {CF84DAC5-A4F5-419E-A0BA-C01FFD71112F} - http://content.systemrequirementslab.com.s3.amazonaws.com/global/bin/srldetect_intel_4.1.66.0.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Protocol: vsharechrome - {3F3A4B8A-86FC-43A4-BB00-6D7EBE9D4484} - C:\Program Files\vShare\vshare_toolbar.dll
O23 - Service: Google Update Service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: McAfee Engine Service (McAfeeEngineService) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\EngineServer.exe
O23 - Service: McAfee Framework Service (McAfeeFramework) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\Common Framework\FrameworkService.exe
O23 - Service: McAfee McShield (McShield) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\Mcshield.exe
O23 - Service: McAfee Task Manager (McTaskManager) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\VsTskMgr.exe
O23 - Service: McAfee Validation Trust Protection Service (mfevtp) - McAfee, Inc. - C:\Windows\system32\mfevtps.exe
O23 - Service: PC Tools Auxiliary Service (sdAuxService) - PC Tools - C:\Program Files\PC Tools Security\pctsAuxs.exe
O23 - Service: PC Tools Security Service (sdCoreService) - PC Tools - C:\Program Files\PC Tools Security\pctsSvc.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe

--
End of file - 7303 bytes
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2010 - 00:03 #11
malware scanning er overstået - ingen ting...

Hvorfor må vi ikke se loggen?

Smid den lige herind :)
Avatar billede trae Nybegynder
26. september 2010 - 00:07 #12
hmmm okay den gemte jeg ikke. må lige scanne igen.
Avatar billede trae Nybegynder
26. september 2010 - 00:09 #13
Malwarebytes' Anti-Malware 1.46
www.malwarebytes.org

Database version: 4693

Windows 6.1.7600
Internet Explorer 8.0.7600.16385

9/25/2010 11:28:01 PM
mbam-log-2010-09-25 (23-28-01).txt

Scan type: Full scan (C:\|)
Objects scanned: 271363
Time elapsed: 1 hour(s), 22 minute(s), 43 second(s)

Memory Processes Infected: 0
Memory Modules Infected: 0
Registry Keys Infected: 0
Registry Values Infected: 0
Registry Data Items Infected: 0
Folders Infected: 0
Files Infected: 0

Memory Processes Infected:
(No malicious items detected)

Memory Modules Infected:
(No malicious items detected)

Registry Keys Infected:
(No malicious items detected)

Registry Values Infected:
(No malicious items detected)

Registry Data Items Infected:
(No malicious items detected)

Folders Infected:
(No malicious items detected)

Files Infected:
(No malicious items detected)
Avatar billede trae Nybegynder
26. september 2010 - 20:40 #14
anything?
26. september 2010 - 20:49 #15
Hvor skulle disse ["exploit java" trojans] ligge ?
Se også -> http://www.java.com/en/download/help/cache_virus.xml
Avatar billede trae Nybegynder
26. september 2010 - 21:06 #16
c:\users\traedawg\appdata\locallow\sun\java\deployment\cache\6.0\58\1f62c + andre...

også under documents and settings, men ender sammen sted: cache\6.0
Avatar billede trae Nybegynder
21. oktober 2010 - 21:00 #17
tak - ja fik den fjernet