Avatar billede bimi_dk Nybegynder
24. september 2010 - 14:43 Der er 1 kommentar

Ip Kamera

Hej med jer.

Jeg skal til at gå igang med et projekt som handler om overvågning.

Er det muligt at kunne streame direkt fra et IP kamera til min server her og optage det.

Lad os se at jeg har 3 kunder som vil gerne have overvågning.
Kunde 1: 4 ip kamera
Kunde 2: 2 ip kamera
Kunde 3: 5 ip kamera.

Jeg har en 2008 std. server her på kontoret og jeg vil gerne have hvis det kunne lad sig gøre at den server skal optage alt det de kamera ser gennem noget ip.
Tak for jeres tid, alt input vil hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2010 - 12:38 #1
jeg tror ikke at en enkelt maskine kan klare at optage 11 kamera på samme tid.

en af mine venner havde en spar butik, og de havde 4 kamera på 1 server, og den var i butikken.

du skal ikke regne med du kan få stabil optagelse/overførsel til en server langt væk.  det skal optages på stedet, og bagefter sendes et andet sted hen hvis det er nødvendigt.

der findes komplette overvågningpakker der fungerer, google lidt og køb en af dem.