Avatar billede trine_uldall Nybegynder
24. september 2010 - 08:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til Dreamweaver - lille open source editor søges

Jeg leder efter et alternativ til dreamweaver; et mindre men pålideligt open source program. Når jeg laver løsninger i Dreamweaver, som kunden selv vil opdatere, kunne det være godt hvis der var et alternativ til cms. Jeg arbejder lidt i joomla, men synes, det er meget stort at skulle sætte små kunder ind i.
Er der mon nogen, der har et forslag?
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. september 2010 - 09:24 #1
Vil kunden selv opdatere, er det vel givet med cms. Du kan jo bare give ham de nødvendige rettigheder i Joomla, wordpress eller hvad du nu vil bruge. Vil han ind i koden og ændre, må han jo ansætte en udvikler/programmør og ligeledes med grafik/grafiker.

Kan ikke rigtigt se at det er dit problem at hjælpe kunden med at finde værktøj til at kunne ændre selv.

Bare min mening, ingen kritik.
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2010 - 12:37 #2
Her er flere open source alternativer til Dreamweaver: http://www.osalt.com/dreamweaver

Håber der er noget, du kan bruge....
Avatar billede trine_uldall Nybegynder
24. september 2010 - 12:52 #3
interessant, jeg kigger på det, og vender tilbage. Tak.
Avatar billede trine_uldall Nybegynder
27. september 2010 - 15:30 #4
Har ikke fået prøvet det endnu, men lukker spørgsmålet.