Avatar billede mewmew Nybegynder
20. september 2010 - 15:38 Der er 2 kommentarer

kan man lave en formular i outlook 2007 kalender

kan man lave en formular i outlook 2007 kalender? så når man trykker på ny aftale så kommer der en formular?
vis ja hvordan gør man så sry er lidt n00b i den her
Avatar billede ptj_11 Forsker
21. september 2010 - 03:32 #1
Man kan i 2003 under funktioner/formularer/udform formular.
Så kan man sikkert også noget tilsvarende i 2007.
/ptj_11
Avatar billede mewmew Nybegynder
21. september 2010 - 09:31 #2
ja det har jeg os prøvet men så kommer den bare med en side hvor der ikke stå noget og så er der en S2. og hvor jeg godt vil kunne tænke mig at alt det jeg har lavet i den der S2. kom på den første side