Avatar billede hkv Forsker
20. september 2010 - 13:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mail til distributionsliste

Har oprettet en distributionsliste. Når jeg sender mail til denne liste bruger jeg bcc-feltet, så modtagerne ikke kan se hinandens mail-adresser. Fungerer fint nok, men i den mail personerne får, står mit navn i både afsender- og modtager-feltet. Er der ikke en metode, så det er den enkelte modtagers navn, der kan stå i modtager-feltet??
Avatar billede leif Seniormester
20. september 2010 - 15:38 #1
Ikke med en almindelig BCC løsning, så skal du ud i en løsning hvor du fletter mailsne fx. via Word (Hvis man stadig kan det) eller en webbaseret løsning som fx. http://www.mailinglist.dk/
Avatar billede hkv Forsker
29. september 2010 - 10:42 #2
Ok - ser ikke ud til det kan lade sig gøre.
Leif - lægger du lige et svar hvis du skal have point.
Tak for hjælpen.
Avatar billede leif Seniormester
29. september 2010 - 11:45 #3
Svar
Avatar billede leif Seniormester
29. september 2010 - 13:33 #4
Tak