Avatar billede nallenilfisk Nybegynder
15. september 2010 - 10:24 Der er 1 løsning

Hjælp til iMac

Hey alle eksperter.

Jeg ville gerne have en mac til at arbejde grafisk på og har hørt rigtig godt om iMac til det formål, jeg regner med at ville have en 21,5" skærm og med dem kan man få 2 forskellige hos apple, men hvad er den store forskel?

Så vidt jeg kan se er der forskel på grafikkort, processor og på
pladsen. Men gør den smule mere processor og et lidt bedre grafikkort den store forskel??

http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_mac/family/imac
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2010 - 12:22 #1
Hej

Har lige stået med samme valg og var ikke i tvivl om, at det skulle være den store. For det første fordi den kan opgraderes til en endnu bedre processor (i5, 3,6 GHz), for det andet fordi forskellen på grafikkortene bestemt ikke er ubetydelig, når man skal arbejde med Photoshop cs4, som jeg skal. Den ekstra plads havde jeg ikke brug for, men det følger jo med.....:-)